اتاق های بازرگانی با جایگاهی بین المللی و عالی جهانی را نباید با دیگر تشکل های اقتصادی مقایسه نمود.

نماینده منتخب مردم خرمشهر و مینوشهر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جهت نشست با هیئت رئیسه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر؛ حاج مصطفی مطور زاده ضمن تشکر از شهروندان خرمشهری و مینوشهری به جهت خلق حماسه ای نو در ۱۱ اسفند ماه بیان کرد: جهش معناداری در مشارکت همشهریان خرمشهر در انتخابات امسال شاهد بوده ایم که این امر نشان از علاقه ی شهروندان به سرنوشت خرمشهر قهرمان می باشد. مردم عزیز مانند همیش و با وجود شرایط سخت اقتصادی ، مسئولانه وارد میدان شدند و حماسه ی ماندگار آفریدند.

نماینده منتخب مردم خرمشهر و مینو شهر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از صحبت های خویش گفت: از روز پس از انتخابات نمایندگان منتخب ، نماینده ی تمام شهروندان فارغ از هر جناح، گرایش و تفکری خواهند بود. رقابت های انتخابات را امروز به رفاقت تبدیل خواهیم نمود تا با بهره از تمام ظرفیت ها و توان موجود صرف نظر از هر اختلاف سلیقه ای در جهت توسعه ی همه جانبه خرمشهر عزیز گام برداریم. از تمام رقبای انتخاباتی دعوت می کنیم با ارائه برنامه های خویش در رشد خرمشهر و خدمت رسانی به شهروندان یاری رسان باشند.

ایشان ضمن اشاره به نشست با اتاق بازرگانی به عنوان اولین جلسه ی رسمی و منظم پس از دوره انتخابات افزود: جهاد در جبهه های اقتصادی امروز کمتر از جهاد دوران دفاع مقدس نیست. حفظ هویت اقتصادی و سنگر معیشتی شهروندان باید هم راستا با حفظ تمامیت ارضی مهم شمرده شود. خرمشهر نیز نیاز به کار مضاعف، تلاش وافر و مجاهدت دارد، با فعالیت مجموعه مدیریتی و اجرائی اتاق بازرگانی خرمشهر و حوزه ی جدید نماینده مجلس که هر دو متعهد به شهر، خدمتگزار و تازه نفس می باشند، می بایست خدمت بهینه و فزاینده تری به درگاه خرمشهریان ارائه شود.

مطورزاده ضمن بیان رونق دیرینه و سبقه تاریخی تجارت در خرمشهر بیان نمود: مهم ترین بندر کشور در دهه های گذشته باید با به رونق پیشین برگردد، این امر با مشاوره مناسب از سمت اتاق بازرگانی به عنوان کارشناسان در بطن ماجرا و پارلمان بخش خصوصی که دارای جایگاهی بین المللی و عالی جهانی است ممکن خواهد بود. این جایگاه را نمی توان با هیچ تشکلی در کشور مقایسه نمود و باید از این اعتبار به شکلی گسترده تر بهره برد.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ