نخستین نشست کمیته اقتصادی خرمشهر با موضوع بررسی تشکیل شورای سسیاستگذاری سرمایه گذاری و جهش تولید با مشارکت مردم، در اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهستان خرمشهر با درخواست اتاق مبنی بر تشکیل کمیته اقتصادی موافقت و سید مصطفی موسوی را به عنوان دبیر این کمیته انتخاب کرد.

رئیس اتاق خرمشهر ضمن اعلام خبر فوق افزود: در همین راستا اولین نشست این کمیته به منظور توسعه سرمایه گذاری و تعیین خط مشی و سیاست گذاری لازم در این مسیر و در چهارچوب شعار سال برگزار گردید.

سید مصطفی موسوی بیان کرد: مهم ترین معضل و مانع در توسعه فعالیت های اقتصادی جزیره ای عمل نمودن برخی از مدیران و مسئولان دولتی است که با تشکیل این گونه کمیته و شوراها، می توان ضمن ایجاد همدلی، معضلات فراروی فعالان اقتصادی را به صورت کلی و موردی به شکلی متمرکز رفع نمود.

وی هدف از تشکیل شورای سیاست گذاری سرمایه گذاری را ایجاد هماهنگی میان بخش های مختلف دولتی و فعالان اقتصادی بیان نمود و گفت: بررسی طرح های سرمایه گذاری و اتخاذ تدابیر در جهت نتیجه بخشی هر چه سریع تر آنها از وظایف این شورا خواهد بود.

موسوی همچنین ضمن اشاره به قابلیت های خرمشهر در زمینه های اقتصادی مختلف اذعان نمود: ضرورت تدوین شیوه نامه گردشگری دریائی و اهمیت قرار دادن به این بخش با حمایت از فعالیت سرمایه گذاران در چارچوب خاص و مدون احساس می شود.

رئیس اتاق خرمشهر ضمن اشاره به اجرای طرح بازرگانی جوان توسط اتاق خرمشهر و نیاز به همکاری دستگاه های مختلف در اجرای آن افزود: یکی از اصلی تین معضلات عدم توسعه خرمشهر، عدم بهره بردن مناسب دستگاه های دولتی از اعتبارات اختصاصی است. گاها مشاهده می شود که به دلیل عدم استفاده از این امتیاز، اعتبارات از دستگاه های منطقه بازپس گرفته شده که این موارد بی شک نشانگر سوء مدیریت مسئولین مربوطه است.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ