رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر با اهدای لوح تقدیر به فرمانده سپاه خرمشهر، به صورت نمادین از غیورمردان سپاه پاسدارن اسلامی در اجرای عملیات وعده صادق تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر در مت این تقدیر آمده است: رحمت واسعه ی خداوند برآن مادران و پدرانی که شما شجاعان نبرد در میدان کارزار و‏‎ ‎‏مجاهدان با نفس در شبهای نورانی را در دامن پاکشان تربیت نمودند،مژده باد به شما‏‎ ‎‏جوانان برومند در تحصیل رضای پروردگار که از بالاترین سنگرهای روحانی و جسمانی‏‎ ‎‏ظاهری و باطنی پیروزید. مبارک باد

پاسخ قاطع به جنایات بی شرمانه رژیم کودک کش صهیونیستی در نقض آشکارحقوق بشر در نسل کشی مردم مظلوم غزه و زیر پا گذاشتن حقوق بین المللی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت بهترین رزمندگانمان گردید، مطالبه ای ملی و به حق از جانب یکایک ملت مقاوم ایران اسلامی برای مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونیستی بود، به فضل الهی برابر وعده صادقی که داده شده بود این انتقام، به موقع و سخت توسط رزمندگان شجاع ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق گردید.
امروز رزمندگان ما که فرزندان خالقان حماسه هشت سال دفاع مقدس هستند با این انتقام درس آموز، بار دیگر ملت قهرمان ایران اسلامی را سرافراز و سربلند کردند و باعث افزایش عزت ایرانی در سراسر دنیا شدند.
به نیابت از فعالان اقتصادی خرمشهر و همراه با ملت قهرمان ایران اسلامی و همه آزادی خواهان جهان ضمن قدردانی از مجاهدان فی سبیل الله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از این اقتدار غرور آفرین، با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، حمایت قاطع و همه جانبه می نمائیم.

سید مصطفی موسوی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ