سید مصطفی موسوی: اتاق بازرگانی خرمشهر در دوره دهم برنامه های خود را پروژه محور و پژوهش را پایه، اساس و محور فعالیت های خویش قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ دکتر ناصر اقبالی؛ رئیس پردیس بین المللی دانشگاه تربیت مدرس ضمن حضور در اتاق خرمشهر با هیئت رئیسه این اتاق دیدار و گفتگو کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر ضمن اعلام خبر فوق بیان کرد: دانشگاه تربیت مدرس یکی از ۵۰۰ دانشگاه معتبر جهان به شمار میرود و حضور اساتید این دانشگاه در منطقه بی شک بار علمی فعالیت های مختلف در اروند را افزایش خواهد داد.

سید مصطفی موسوی افزود: صحبت های اولیه و موافقت ابتدائی با رئیس پردیس بین المللی دانشگاه تربیت مدرس جهت پذیرفتن سمت مشاور تحقیقات و پژوهش اتاق خرمشهر انجام شده که امید داریم با اهداف ترسیم شده و با کمک از بار علمی اساتید برحسته ای چون دکتر اقبالی، توان علمی و تحقیقاتی فعالیت های اقتصادی را افزایش دهیم.

ایشان همچنین بیان کرد: عقد تفاهم نامه ای به منظور توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی با این دانشگاه در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم هر چه سریع تر به مرحله اجرا در آید.

دکتر اقبالی در این نشست ضمن اعلام راه اندازی پردیس بین المللی دانشگاه تربیت مدرس در اروند، بیان کرد: در سال جاری ۱۶۵ دانشجوی خارجی در ۱۰ رشته در این پردیس مشغول به تحصیل شده اند که امیدواریم سال به سال بر این تعداد افزوده شود.

ایشان همچنین از آمادگی این دانشگاه و اساتید آن جهت همکاری با اتاق خرمشهر در راستای اجرای طرح های پژوهشی خبر داد.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ