به مناسبت روز خبرنگار و در راستای تقدیر از فعالان رسانه ای و صاحبان قلم به جهت تلاش هاس یک سال اخیر در روشنگری و تبیین رویدادهای اقتصادی منطقه؛ اعضای هیئت رئیسه اتاق خرمشهر با برگزاری نشستی از خبرنگاران شهرستان های خرمشهر و آبادان تجلیل به عمل آوردند.

رئیس اتاق خرمشهر در ابتدای این نشست ضمن اشاره به جایگاه مهم و راهبردی خبرنگاران در پیشبرد اهداف توسعه اقتصادی بیان نمود: فعالان رسانه ای با قلم خویش همواره می توانند اثرگذاری بی بدیلی در روشنگری افکار عمومی، تعیین خط مشی توسعه، رفع نواقص مدیران و مسئولان و ارائه راهکارهای عملی رشد همه جانبه را ارائه نمایند.

سید مصطفی موسوی ادامه داد: اتاق خرمشهر در دوره دهم ضمن توسعه دامنه ی فعالیت ها وبرنامه های پیش بینی شده، باور دارد با بهره از مساعدت فعالان رسانه ای میتواند اقدامی موثر و مهم در جهت بهبود وضعیت های اقتصادی ، افزایش سطح دانائی عمومی در مسائل مختلف بازرگانی و رشد و نموی صنایع موجود نماید.

ایشان تاکید کرد: با توجه به هدفگذاری صورت گرفته در دوره دهم اتاق خرمشهر، همراهی و تعامل هر چه بیشتر رسانه ها، می تواند تا حد فراوانی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی منطقه را در حصول میزان قابل توجهی از اهداف ترسیم شده در این دوره چهار ساله یاری دهد.

رئیس اتاق خرمشهر گفت: خرمشهر با توجه به جایگاه سابق خویش در اقتصاد منطقه و ظرفیت های اقتصصادی فعلی، توان بالقوه ای در شکفایی اقتصادی دارد. بی شک با بهبود وضعیت اقتصادی منطقه و شهروندان ساکن آن، بسیاری از معضلات اجتماعی و نواقص زیرساختی به تبع رشد تجاری، صنعتی و اقتصادی منطقه برطرف خواهد شد، از این رو اهمیت دادن به بخش های اقتصادی بیش از آنچه تا کنون بوده، بسیار مهم و اساسی است.

موسوی به آمادگی اتاق خرمشهر در توسعه روابط رسانه ای با تمامی فعالان این عرصه اشاره کرد و گفت: تلاش و تکاپوی خبرنگاران با توجه به ضعف زیرساخت و کمبود امکانات لازم در منطقه، ستودنی است و لازم است به شکلی شایسته و مستمر ضمن حمایت از این قشر تلاشگر، مساعدت و همکاری لازم در جهت همراهی این بزرگواران با شهروندان و پوشش و انعکاس معضلات و مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه را به منصه ظهور گذاشت.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ