چهارمین نشست هیات نمایندگان اتاق خرمشهر در دوره دهم با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

نائب رئیس اتاق خرمشهر در ابتدای این نشست بیان نمود: توسعه فعالیت های سازمان یافته اتاق خرمشهر در حوزه های بهبود وضعیت اقتصادی و کسب و کار در استان، از اولویت های تعیین شده و برنامه ریزی های صورت گرفته است که امید است، با همراهی سازمان ها، هیات نمایندگان و اعضای اتاق، به تدریج و تا پایان دوره دهم به طور ایده آل به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم.

ماجد مطوریان همچنین عنوان کرد: بهبود وضعیت بازرگانی در مرز شلمچه به عنوان شناسنامه بین المللی مراودات تجاری کشور، یکی از ضرورت ها است که باید با همدلی، تعامل و برنامه های مشترک و مدون به سوی آن پیش برویم.

ایشان ادامه داد: در همین راستا اتاق خرمشهر احداث ساختمان در مرز شلمچه را با مشارکت اتاق ایران و دیگر سازمان های مرتب، در مرحله بررسی قرار داده است تا ضمن استقرار دائم در این مرز مهم، پایگاه فعالان بخش خصوصی کشور را به طور عام در این گذرگاه تجاری فعال سازد.

نائب رئیس اتاق خرمشهر گفت: در صورت فراهم شدن زمینه های لازم، این ساختمان مشتمل بر فضای نمایشگاهی محصولات تولید منطقه و کشور، بخش اداری و پنجره واحد، سالن نشست های b2b و سالن جلسات خواهد بود.

مطوریان در پایان بیان نمود: بررسی چگونگی اخذ گواهی مبدا در مرز شلمچه، امکان اعزام هیات تجاری چین و ویتنام در پاییز سال جاری و برنامه ها و عملکرد کمیسیون های تخصصی اتاق از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ