ایجاد کارگروه های مشترک، انعقاد تفام نامه همکاری؛ شرکت گسترده و هدفمند در نمایشگاه ها، جذب سرمایه گذاران خارجی و ایجاد راهکارهای علمی در توسعه تجارت بخشی از افق تعامل سازمان منطقه آزاد اروند و اتاق بازرگانی خرمشهر در آینده خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با حضور در ساختمان اتاق خرمشهر و دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه این اتاق، راه های توسعه تعامل و گسترش همکاری را بررسی نمود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر؛ ضمن اعلام خبر فوق بیان نمود: ایجاد کارگروه های مشترک، انعقاد تفام نامه همکاری؛ شرکت گسترده و هدفمند در نمایشگاه ها، جذب سرمایه گذاران خارجی و ایجاد راهکارهای علمی در توسعه تجارت بخشی از افق تعامل سازمان منطقه آزاد اروند و اتاق بازرگانی خرمشهر در آینده خواهد بود.

موسوی تاکید کرد: اتاق خرمشهر در دوره دهم در صدد توسعه تعامل و ارتباطات موثر و مفید با سازمان ها و مراجع تاثیر گذار در امور اقتصادی است؛ تا بهره از این همکاری، اقدامات پایدار و پیوسته ای در مسیر بهبود وضعیت اقتصادی کشور و استان خوزستان و رشد فعالیت های تجاری و صنعتی ایجاد گردد.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این نشست ضمن استقبال از توسعه همکاری با اتاق بازرگانی خرمشهر بیان نمود: به فعلیت رساندن برنامه های مشترک دو نهاد باید به شکل سریع و مفید اجرائی گردد تا فعالان اقتصادی با بهره از مزیت های آن توان توسعه سرمایه گذاری و فعالیت های تجاری در منطقه را به دست آورند.

خزائی در بخش دیگری از صحبت های خویش عنوان نمود: در نظر داریم ۲۰۰ طرح سرمایه گذاری کوچک و متوسط را در منطقه آزاد اروند تدوین کنیم که تا کنون بیش از ۱۰۰ پروژه از طرح مشخص و جهت معرفی و واگذاری به سرمایه گذار آماده شده است. در کنار این طرح های مربوط به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط، مسیر طرح های سرمایه گذاری کلان و عظیم را نیز با رایزنی ها رو در رو پیش خواهیم برد تا توسعه همه جانبه اقتصادی اروند را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

ایشان به مشارکت منطقه آزاد اروند در نمایشگاه توسعه اقتصادی چین و یکی از نمایشگاه های داخلی کشور در سال جاری اشاره کرد و گفت: از اتاق بازرگانی خرمشهر و فعالان اقتصادی منطقه نیز دعوت میکنیم با توجه به تفاهم نامه ای که در حال تدوین است در این نمایشگاه ها و به همراه منطقه آزاد اروند مشارکت نمایند.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ