نشستی با حضور مدیران اتاق بازرگانی خرمشهر، معاونین بندری و گمرکی منطقه و فعالان اقتصادی به منظور رفع معضلات نرخ های جدید تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ در پی اعتراض برخی از بازرگانان مبنی بر تعیین غیر متعارف تعرفه های تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر؛ نشستی با حضور مدیران و معاونین دستگاه های دیربط در سالن اجتماعات اتاق خرمشهر برگزار گردید.

سید مصطفی موسوی ضمن بیان مطلب فوق بیان نمود: افزایش تعرفه های تخلیه و بارگیری در سال جدید از نظر بازرگانان مطابق با استانداردهای لازم نبوده است. از سوی دیگر این نرخ نامه به صورت رسمی از سوی مراجع دولتی متولی امر، صادر نشده بود که به موجب این امر در این نشست تصمیم بر عدم اعمال هزینه های این نرخنامه گرفته شد.

رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر افزود: مقرر شد مرجع پرداختی بابت خن کاری و تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر کتابچه صادره از سازمان بنادر کل کشور باشد. همچنین اتاق خرمشهر تصمیم گرفت به منظور ایجاد فضای هماهنگی، تعامل و همکاری، مقدمات تشکیل انجمن تخلیه و بارگیری را، در صورت درخواست شرکت های فعال این حوزه ، پیگیری نماید.

،

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ