بندر تجاری امام خمینی (ره)؛ ظرفیتی عظیم جهت توسعه فعالیت های اقتصادی بازرگانان است.

هانی فیصلی به همراهی هیئتی از اتاق خرمشهر ضمن بازدید از بندر امام خمینی در استان خوزستان و ظرفیت های آن، با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان دیدار و نشستی را برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ بندر امام خمینی در فاصله ۱۸ کیلومتری با ماهشهر و صنایع عظیم پتروشیمی در آن فاصله و با بیش از ۳۸ اسکله فعال، در کنار بازرگانی دولتی، توان بی بدیلی در توسعه تجرات ین الملل کشور دارد.

رئیس اتاق خرمشهر ضمن اعلام مطلب فوق بیان کرد: از این رو و با توجه به ظرفیت های عظیم این بندر تجاری به همراه عضو هیئت رئیسه و دبیر کل اتاق خرمشهر از این بندر بازدید کرده و در نشستی با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان راه های توسعه تجاری از این بندر را بررسی نمودیم.

هانی فیصلی افزود: معرفی ظرفیت ها، زیرساخت ها و توانائی های بالقوه این بندر تجاری به فعالان اقتصادی کشور باید به صورت توسعه یافته تری انجام گیرد که در دیدار با مدیر کل بنادر خوزستان این امر مورد تاکید قرار گرفت و بنا شد از ظرفیت ها و امکانات اتاق خرمشهر در معرفی هر چه بیشتر این بندر تجاری به بازرگانان سراسر کشور بهره برداری به عمل آید.

ایشان به تدوین برنامه های مشترک میان سازمان بنادر استان خوزستان و اتاق بازرگانی خرمشهر اشاره کرد و گفت: بنا شد نشست هم اندیشی روسای اتاق های بازرگانی و مدیران بنادر استان خوزستان در بندر امام خمینی و به منظور معرفی هر چه بیشتر این ظرفیت تجاری برگزار و راه های افزایش تعامل بخش خصوصی و بنادر تجاری استان خوزستان بررسی شود.

وی افزود: همچنین تعامل و همکاری دو سازمان جهت برگزاری همایش های پیش رو و اعزام و پذیرش هیئت های تجاری، شناسایی و معرفی سرمایه گذار و آموزش و پژوهش در رراستای توسعه تجاری مورد بررسی قرار گرفت.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ