– رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: هیات متشکل از سرمایه‌گذاران کشور با هدف بهره‌برداری اقتصادی و تشریح ظرفیت‌های طرفین در تاریخ ۲۸ تیرماه جاری به کشور عراق اعزام می‌شود.

سعید پورآبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این هیات تجاری متشکل از شرکت‌های توانمند در حوزه صادرات، تجار و بازرگانان و واحدهای تولیدی در بخش های کشاورزی، صنایع غذایی، صنعت ساختمان، پزشکی، لجستیک و شرکت های دانش بنیان از ۲۸ تیرماه تا ۲ مردادماه سالجاری به کشور عراق اعزام می شود.

 وی تصریح کرد: این هیات تجاری و بازاریابی با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی و بخش خصوصی به استان های قادسیه و نجف در کشور عراق اعزام می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی درباره برنامه های پیش بینی شده در این سفر گفت: دیدار با تجار، بازرگانان و مسوولان اتاق بازرگانی عراق، دیدار با مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق، بازدید از حوزه های تخصصی بخش کشاورزی، صنعت ساختمان و لجستیک شهر دیوانیه و نجف عراق از جمله این برنامه ها است. 

 استان قادسیه و مرکز آن شهر دیوانیه در همسایگی استان نجف در کشور عراق واقع شده است و بیش از ۹۰ درصد مساحت آن را دشت های رسوبی تشکیل می‌دهد و دیوانیه به واسطه سرزمین‌های حاصلخیزی که تامین کننده بخش قابل توجهی از سبد غذایی مردم منطقه و سایر مناطق عراق است، شناخته می‌شود.

در استان دیوانیه، تعدادی کارخانه بزرگ دولتی از قبیل کارخانه لبنیات دیوانیه (در مسیر منطقه السنیه)، کارخانه لاستیک سازی با برند «الدیوانیه»، کارخانه ریسندگی و نساجی (در مسیر منطقه شنینه)، کارخانه تاسیسات گاز مایع و همچنین تعداد زیادی کارخانه و کارگاه خصوصی در زمینه های آجرسازی، آرد و آسیاب، واحدهای مرغداری و پرورش ماهی وجود دارد.

علاقه مندان به حضور در این هیئت تجاری با شماره -۳۲۷۲۸۲۳۷ الی ۳۹ (۰۵۸) تماس حاصل فرمایند.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ