فاز دوم مجتمع تفریحی و سرگرمی سندباد در منطقه آزاد اروند، با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ريال، به همت رئیس کمیسیون گردشگری اتاق خرمشهر وارد مرحله ساخت شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر، آئین کلنگ زنی فاز دوم شهربازی سندباد، که با سرمایه گذاری امین فرطوسی، عضو هیئت نمایندگان و رئیس کمیسیون گردشگری اتاق خرمشهر اجرا خواهد شد، با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و دیگر مسئولین بلند پایه شهرستان برگزار گردید.

استاندار خوزستان در این مراسم ابراز نمود: ایجاد فضای نشاط و سرگرمی در فضای کنونی جامعه امری مهم و ضروری در تربیت و پرورش نسل های بعدی جامعه عزیزمان است.

دکتر شریعتی بیان مود: در راین راه و در مسیر توسعه صنعت گردشگری باید از کلیه فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران حمایت ویژه و همه جانبه ای از سوی تمامی دستگاه های مرتبط صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق خرمشهر نیز در این مراسم ضمن اشاره به آغاز فاز دوم مجتمع تفریحی و سرگرمی سندباد با خرید سه دستگاه حجیم و غول پیکر افزود: مشابه دستگاه های خریداری شده، تا کنون در کشور نصب و راه اندازی نشده اند که این خود نوید راه اندازی مجتمعی کم نظیر و پر کشش را در منطقه خواهد داد.

فرطوسی ضمن اشاره به نصب سه دستگاه در مرحله نخست افزود: برای مرحله نست اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد دیال در نظر گرفته شده که امیدواریم تا پیش از پایان سال جاری شاهد پیشرفتی ۸۰ درصدی در آن باشیم.

وی ادامه داد: علیرغم وجود پتانسیل های بی نظیر اما، عدم توسعه منطقه به شکل بالفعل باعث کاهش تمایل سرمایه گذاران در منطقه شده است که در این امر مشکلات فراوانی را در جذب و مشارکت سرمایه گذاران در حوزه های گردشگری شاهد بودیم، که امیدواریم با حمایت بیشتر مدیران استانی و منطقه آزاد اروند و تلطیف قوانین و حذف بروکراسی های اداری زائد شاهد جذب بیشتر سرمایه گذاران باشیم، زیرا که با جرات می توان گفت که منطقه آزاد اروند توان فراوانی در زمینه های سرمایه گذاری و بازگشت اصل سرمایه و سود به فعالان این عرصه را دارد.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر همچنین ضمن تقدیر از اتاق بازرگانی خرمشهر و سرمایه گذار این پروژه ابراز نمود: تسهیل روند سرمایه گذاری، حذف قوانین زائد و آسان سازی بروکراسی اداری باید از اصلی ترین وظایف دستگاه های دخیل در امر سرمایه گذاری منطقه به شمار آید. از این رو تمامی دستگاه های منطقه باید با همراهی و حمایت همه جانبه از بخش خصوصی فضای توسعه سرمایه گذاری را تسهیل نمایند.

حیدری در بخش دیگری از صحبت های خویش به حمایت از سرمایه ها و دارائی های سرمایه گذاران اشاره نمود و افزود: تفکر، ایده خلاق و نواوری در کنار قدرت ریسک پذیری بالا، از مهم ترین دارائی های سرمایه گذاران به شمار میرود که باید با روانسازی روند اداری و مراحل ساخت پروژه ها و همچنین حمایت در دوران بهره برداری، از این دارائی ها به بهرترین شکل محافظت نمود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر بر لزوم توسعه سرمایه گذاری در شهرستان اشاره کرد و افزود: وجود جاذبه های بی نظیر و ظرفیت های فروان در منطقه زمینه توسعه فعالیت های سرمایه گذاری به ویژه در زمینه گرشدگری را بوجود اورده است که امیدواریم با بهبود فضای اقتصادی و حمایت همه جانبه دستگاه های دولتی منطقه شاهد افزایش روزافزون فعالیت بخش خصوصی در منطقه آزاد اروند باشیم.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ