هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در نشستی با معاونت سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند از برنامه های آموزشی اتاق تا پایان سال پرده برداشت.
به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر، روز گذشته نشستی میان معاون محترم سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند و هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و پژوهش برگزار و راه های گسترش همکاری و تعاملات دوجانبه در برگزاری برنامه های اموزشی بررسی شد.
بر اساس این گزارش مرتضی جزائری اصل و طاهر سلیمانی؛ رئیس و نائب رئیس این کمیسیون از برگزاری قطعی ۲ دوره بلند مدت با عناوین “حق العمل کاری، امور گمرکی و ترحیص کالا” و “آموزش پیشرفته اصول سرمایه گذاری در بورس” را در سه ماه آینده خبر دادند.
جزائری اصل در این رابطه گفت: به منظور بهبود فضای کسب و کار، توسعه اشتغال و گسترش ابزار و ایده های علمی در انجام امور تخصصی اقتصادی در منطقه بر آن شدیم تا دوره های تخصصی بلند مدت و کاربردی را با حضور اساتید و کارشناسان متخصص هر موضوع در اتاق خرمشهر برگزار نمائیم.
وی افزود: در این مسیر دوره آموزشی “حق العمل کاری، امور گمرکی و ترخیص کالا” در آبان ماه و به مدت ۴۰ ساعت در ۴ هفته برنامه ریزی شده و تا کنون بش از ۳۰ نفر از متقاضیان نام نویسی خویش را تکمیل نموده اند.
ایشان در تشریح دیگر برنامه های اتاق خرمشهر در این حوزه عنوان نمود: برگزاری جشنوراه استارت آپ ویکند با موضع تخصصی خرما و محصولات آن از دیگر برنامه های مورد نظر می باشد که نیازمند حمایت و همراهی دستگاه های دخیل در این امر را دارد. وی ادامه داد : در کنار این برنامه ها تلاش میکنیم تا دوره های های کوتاه مدت آموزشی اتاق را به موازات این برنامه های خاص ادامه دهیم.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی جهت همراهی در برنامه های آموزشی اتاق خرمشهر عنوان نمود: آموزش اصولی و تخصصی یکی از مهم ترین ابزار در بهبود فضای کسب و کار، رونق تجارت، رشد شاخص های اقتصادی است. از این رو سازمان منطقه آزاد اروند در کنار برنامه های آموزشی اختصاصی خویش، آمادگی همکاری در توسعه فضای آموزشی در سطح منطقه را با سایر دستگاه های دیگر دارد.
سید علی موسوی ضمن پیگیری رفع معضلات برگزاری این دوره های آموزشی در این نشست، بر توسعه تعاملات و ارتباطات اتاق خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند در برنامه های آموزش محور تاکید نمود.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ