در پی سقوط هواپیمای مسافربری خط تهران به یاسوج و جانباختن تعدادی از هموطنانمان؛ رییس اتاق بازرگانی خرمشهر با انتشار پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی
انا لله وانا اليه راجعون

حادثه دلخراش و تکان دهنده سقوط هواپیمای تهران به یاسوج در سمیرم که موجب جانباختن تعدادی از هموطنان و هم استانی های عزیز شده است، سبب تالم و تاثر شدید گردید.
اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت به تمامی مردم شریف ایران زمین؛ از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان غفران الهی، و برای بازماندگان آرزوی صبر دارم.

هانی فیصلی
رییس اتاق بازرگانی خرمشهر

هواپیمای ATR-۷۲-۵۰۰ متعلق به هواپیمایی آسمان با شماره پرواز IRC۳۷۰۴ از کانتر ۲۹ فرودگاه مهرآباد مسافران خود به مقصد یاسوج را از فرودگاه مهرآباد سوار کرد و حدود ۵۰ دقیقه بعد به همراه هر ۶۶ سرنشین خود از رادار خارج شد.

دقایقی بعد خبر سقوط این هواپیما منتشر و مشخص شد که اين هواپیما منطقه کوهستانی روستای بیده از توابع شهرستان سمیرم استان اصفهان و منطقه ای کوهستانی در رشته کوه دنا سقوط کرده است،

روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر نیز به نیابت از هیئت رییسه، کارکنان و اعضای این اتاق این حادثه تلخ و غم انگیز را به ملت شریف ایران تسلیت گفته و از خداوند منان برای درگذشتگان غفران و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت مینماید.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ