رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر از برگزاری سمینار آموزشی با عنوان “خلاقیت و کارآفرینی” خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اتاق بازرگانی خرمشهر؛ هانی فیصلی ضمن اشاره به اقدامات اتاق خرمشهر در راستای توسعه مفید و کاربردی استارت آپ ها ،گفت: برنامه های وسیعی در این مسیر در نظر گرفته شده که آموزش راه های آغاز و مدیریت استارت آپ ها یکی از این برنامه ها می باشد.

رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر افزود: در میدان عمل مهمترین چیزی که به درد یک استارت آپ خواهد خورد ایده های جدید و نوآورانه برای بازاریابی است.ایده های خوب برای بازاریابی در مراحل اولیه رشد یک استارت آپ میتواند تضمین کننده بقای آن استارتاپ باشد.

فیصلی افزود: در همین راستا اتاق بازرگانی خرمشهر با همکاری موسسه آموزشی کد مرکزی، سمینار آموزشی با عنوان “خلاقیت، بازاریابی و کارآفرینی” را با تدریس جناب آقای دکتر کردی در روز پنجشنبه مورخ ۲۶ بهمن ماه و به صورت رایگان برگزار مینماید. جامعه هدف این سمینار، بازرگانان، دانشجویان، فعالان اقتصادی و کارآفرینان بوده، ولی شرکت در این دوره آموزشی برای عموم آزاد می باشد.

یاد آور می شود برای ثبت نام در سمینار مذکور میتوانید به واحد آموزش اتاق بازرگانی خرمشهر مرجعه یا با شماره تلفن ۰۶۱۵۳۵۳۴۰۸۰ تماس حاصل فرمائید.

 

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ