به گزارش روابط عمومی و امور بین  الملل اتاقق خرمشهر؛ آقای هانی فیصلی ، رییس اتاق بازرگانی خرمشهر با ۶۱ رای عضو هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و کویت برگزیده شد. همچنین هانی فیصلی پس از جلسه هیئت مدیره و با اکثریت آرا این هیئت بعنوان رییس این اتاق مشترک برگزیده شد.

ازز سوی دیگرثامر جاسمی نژاد دریس با کسب ۶۴ رأی به عنوان بالاترین رای مأخوذه به عنوان عضو هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و کویت انتخاب و بعنوان نائب رییس این اتاق منصوب شد.

رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر به نیابت از هیئت ریسه، هیئت نمایندگان و اعضای این اتاق با ارسال پیام تبریک به این بزرگوار ، موفقیت روزافزون ایشان را در بهبود شرایط اقتصادی و بازرگانی ایران و کویت آرزومند شد.
در متن این پیام آمده است:

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

با سلام ،
انتخاب شایسته جناب عالی به عنوان عضو هیئت مدیره و نائب رییس اتاق مشترک ایران و کویت را تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون حضرتعالی را در تصدی مسئولیت جدید خواستاریم.
رجای واثق دارد حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش بازرگانی با کشور کویت بوده و همچنین زمینه جهشی بلند در راه توسعه تجارت ایران اسلامی را با توجه به ظرفیت های بالای ایران و جاذبه های موجود میان دو کشور فراهم خواهد نمود.
دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از خداوند منان مسالت دارد.

هانی فیصلی
رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر

همچنین جناب آقایان خیاط زاده، کوت زاده، کاشی، مهاوی و غوابش بعنوان دیگر اعضای هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و کویت انتخاب شدند.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ