به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اتاق بازرگانی خرمشهر، آقای هانی فیصلی طی مراسمی با حضور، اعضا هیئت رئیسه ، برخی از اعضا هیئت نمایندگان و کنارکان این اتاق، کامران مالکیان را به عنوان دبیر کل جدید معارفه نموده و حکم انتصاب ایشان را به وی تقدیم کردند.
بر اساس این گزارش ، ریاست اتاق بازرگانی خرمشهر در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های بی شائبه جناب آقای علیرضا زکی به عنوان دبیر سابق، افزود: دلسوزی ، صداقت و تلاش مستمر از بارزترین خصوصیات ایشان بوده و جا دارد از سوی اعضا هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان تقدیر خود را بابت تمام تلاش های صورت گرفته از سوی دبیر سابق اعلام نمایم.
رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر گفت: به دلیل ایجاد جهش و رشد فزاینده و با خرد جمعی تصمیم به این تغییر گرفتیم و این مورد به هیچ وجه منافی با رضایت از کارکرد آقای زکی نبوده و همچنین امیدواریم با گسترش تعامل و ایجاد نیروی فزاینده ، تلاش خود را در رشد اقتصادی شهرستان و پیشرفت بازرگانی منطقه با کمک کارکنان اتاق خرمشهر به کار گیریم .
ایشان افزود : بوجود آمدن بستر علمی و کارا در رفع معضلات موجود در مسیر بازرگانی خرمشهر و ایجاد زمینه لازم در گسترش بستر تجاری منطقه در کنار تلاش در تسریع و تسهیل بیش از پیش خدمات ارائه شده در چهارچوب قانون ، در دستور کار اتاق بازرگانی خرمشهر قرار خواهد گرفت .

همچنین آقای کامران مالکیان در این نشست ضمن معرفی و اعلام سوابق خود بیان نمود: این منصب را با شناخت و مطالعه کافی پذیرفتم و امیدوارم با همراهی و همکاری اعضا هیئت رئیسه، فعالان اقتصادی و کارکنان اتاق خرمشهر بتوانیم خدمات بیشتری به بازرگانان و تجارت منطقه ارائه نمائیم . ایشان افزود: با توجه به تخصص و تحصیلات خویش و با بکارگیری تجارب کاری در امر بازرگانی امیدوار به بهبود کارکرد و نیل سریع تر به اهداف اتاق خواهیم بود.
شایان ذکر است که آقای کامران مالکیان که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق و دانشجوی دکترای روابط بین المل می باشد؛ مدیر عاملی شرکت اوج گستر اروند، مدیر بازرگانی تعاونی مرزنشینان آبادان، معاون بازرگانی شرکت تولید غذای دریائی مرجان و سال ها فعالیت بازرگانی را در سوابق اجرائی خود داراست.

در پایان این نشست از سوی ریاست اتاق بازرگانی خرمشهر حکم انتصاب آقای مالکیان به ایشان تسلیم گردید.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ