عدنان موسی ‌پور با کسب ۲۴ رأی از ۳۲ رأی به عنوان رئیس کمیسیون توسعه صادرات برای یک دوره دو ساله انتخاب شد و اسدالله عسگراولادی ، رقیب موسی پور هم توانست ۸ رأی اعضای کمیسیون را به خود اختصاص دهد.
همچنین آقایان مسعود خیاط زاده و فاضل شنیور و زیتون نژاد که همگی از اعضای هیات تمایندگان اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر می باشند به عنوان نواب رئیس کمیسیون های بازرگانی داخلی و سرمایه گذاری اتاق ایران برگزیده شدند.

رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر به نیابت از هیئت ریسه، هیئت نمایندگان و اعضای این اتاق با ارسال پیام تبریک به این بزرگواران ، موفقیت روزافزون ایشان را در بهبود شرایط اقتصادی و بازرگانی کشور آرزومند شد.
در متن این پیام آمده است:

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

با سلام ،
انتخاب شایسته جناب عالی به عنوان عضو هیئت رئیسه کمیسیون های تخصصی اتاق ایران را تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون حضرتعالی را در تصدی مسئولیت جدید خواستاریم.
رجای واثق دارد حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش بازرگانی کشور بوده و همچنین زمینه جهشی بلند در راه توسعه تجارت استان خوزستان با توجه به پیشینه درخشان و وجود زمینه های طبیعی و زیرساخت های نوین این استان خواهد شد.
دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از خداوند منان مسالت دارد.

  • هانی فیصلی
    رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ