در پی دومین حادثه تروریستی در حرم حضر احمد بی موسی (ع) در شیراز؛ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام مغرضانه بر علیه اسلام، تشیع و کشور عزیزمان، خواستار محکومیت شدید عاملان این اقدام شد.

در متن این بیانیه آمده است:

حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام که علاوه بر هتک حرمت سومین حرم اهل‌بیت در ایران اسلامی، منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بیگناه گردید موجب تاثر و تالم عمیق قلبی است.

این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند بین اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفرقه بیندازند و ایران را ناامن کنند. به کوری چشم دشمنان، خون شهید این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

کادر مدیریتی اتاق خرمشهر به نمایندگی از اعضای این اتاق، ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، شهادت هموطن عزیز در حرم مطهر احمدبن موسی علیه االسلام را به مردم شریف ایران اسلامی و خانواده‌ ی این شهید بزرگوار تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ