رئیس اتاق خرمشهر در معیت اعضای هیئت رئیسه ، دبیر کل اتاق و هیئتی از سرمایه گذاران چینی از کارخانه فولاد شادگان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ سید مصطفی موسوی ضمن اعلام خبر فوق عنوان کرد: شرکت فولاد شادگان یکی از اعضای فعال و برجسته اتاق خرمشهر در زمینه صنعت کشور به شمار میرود . این شرکت یکی از هشت طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته که فاز نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی تکمیل شده و موره بهره بداری قرار گفته و فاز دوم نیز با توان ۸۰۰ هزار تن تولید بیلت، با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال احداث است.

رئیس اتاق خرمشهر افزود: بهره بردن از توانمندی های صنعتی منطقه و فراهم کردن زیرساخت لازم جهت توسعه صصادرات محصولات آنها، می تواند کمک شایانی به توسعه و رونق تولید و افزایش سطح اشتغال در استان خوزستان نماید. از این رو با بازدید از فولاد شادگان و تشکیل نشستی مشترک با مدیرعامل این کارخانه مهم و عظیم، سعی در توسعه ی همکاری ها در زمینه بهبود شرایط تولید، سرمایه گذاری و تجارت محصولات داشتیم.

ایشان ادامه داد: در همین راستا هیئتی متشکل از سرمایه گذاران چینی در حوزه های فولاد در بازدید از کارخانه فولاد شادگان ، مسئولین اتاق را همراهی کردند تا با رایزنی رو در رو با مدیران این شرکت، راه های تامین مواد اولیه کارخانجات، همکاری و سرمایه گذاری های دو جانبه و مشترک بررسی شوند، که تعاملات مناسبی نیز در این زمینه شکل گرفت.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ