اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در راستای توسعه تعاملات با واحدهای آموزش عالی و تخصصی نمودن امور بازرگانی، سرمایه گذاری و اقتصادی اعضا و فعالان اقتصادی منطقه با رایزنی و برگزاری نشست های تخصصی با داشنگاه آزاد اسلامی واحد آبادان، تفام نامه ای را با این مرکز آموزش عالی منعقد و به امضا رساند.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ مرتضی جزائری اصل ضمن اعلام خبر فوق بیان نمود: توسعه فضای آموزشی تخصصی و کاربردی یکی از اصلی ترین نیازهای جماعه اقتصادی کشور جهت سیر به سوی مدرن سازی و ایجاد فضای نوین فعالیت های اقتصادی است. از این رو نیاز است اتاق های بازرگانی با گسترش تعاملات و همکاری های دو جانبه موسسات دانشگاهی گامی مهم و اساسی در عملیاتی نمودن این هدف بردارد.

نائب رئیس اتاق خرمشهر تصریح نمود: از این رو در چند ماه اخیر با رایزنی با داشنگاه های فعال منطقه سعی بر ان داشتیم که فضایی برای توسعه همکاری و ایجاد بستر آموزش تخصصی و پژوهش های کاربردی برداریم که امضای تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی آبادان یکی از این اقدامات بود.

جزایری ادامه داد: انجام طرح های تحقیقاتی مشترک، ایجاد زمینه های مناسب جهت بهره گیری توانمندی ها و خدمات آموزشی، پژوهشی ، برگزاری سمینارها، دوره ها و کارگاه های آموزشی و همکاری در برگزاری همایش ها، حمایت اتاق از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط با نیازهای اتاق،  برگزاری نشست های علمی مشترک وتبادل افکار و اطلاعات بین دانـــشگاه و

 اتاق، ارائه مشاوره علمی و پژوهشی جهت انجام پروژه های مطالعاتی و پژوهشی مورد نیاز طرفین، مشاوره در زمینه شناسایی و تعریف نیازهای پژوهشی و فناوری، همکاری در خصوص معرفی اساتید و متخصصین مورد نیاز اتاق و همکاری در زمینه فناوری اطلاعات از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

وی بیان کرد: طبق تفاهم ایجاد شده مقرر شد دانشگاه آزاد آبادان اجرای پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز اتاق را براساس مقررات خود در اولویت قرار خواهد داد و با رعایت مقررات و ضوابط خود در صورت درخواست اتاق نسبت به معرفی اعضای هیئت علمی جهت انجام مشاوره های علمی اقدام نماید.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ