صبح امروز نائب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر در نشستی با مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند؛ طرح ها و برنامه های مشترک جهت توسعه گردشگری منطقه را بررسی نمود.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ سید مصطفی موسوی در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت های بی شمار منطقه آزاد اروند در جذب گردشگر بیان نمود: صنعت گردشگری امروزه یکی از مهم ترین منابع درآمدزائی در جهان به شمار میرود، منطقه آزاد اروند نیز به دلیل ظرفیت های متوافر موجود، ظرفیت توسعه این صنعت را به شکلی بالقوه در خود جای داده است.

وی افزود: در این رساتا برآن شدیم با همکاری و همراهی مدیریت گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، برنامه های مشترکی را به تناوب و تداوم در راستای بهبود وضعیت جذب گردشگر و ارائه خدمات توریسمی در منطقه پایه ریزی نماییم.

ایشان ضمن تاکید بر نقش های انجمن در حمایت و رفع موانع فعالیت های صنفی بیان کرد: پیشنهاد تشکیل چند انجمن تخصصی از فعالان گردشگری منطقه ارائه شد که در گام اول امکان تشکیل انجمن های صنایع دستی، متخصصین گردشگری و آژانس های مسافرتی و جهانگردی در دستور مطالعه و برنامه ریزی قرار گرفت.

موسوی افزود: معرفی ظرفیت های گردشگری و طرح های سرمایه گذاری ممکن در این حوزه نیز یکی دیگر از برنامه های مشترک خواهد بود. سعی بر آن داریم تا با بسته مناسب و جامعی ظرفیت های سرمایه گذاری گردشگری منطقه را در نمایشگاه های معتبر به ویژه اکسپوی ۲۰۲۰ به معرض نمایش فعالان اقتصادی منطقه و جهان در بیاوریم.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ