در راستای حمایت از فعالیت های سربازان سلامت و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دو شهرستان خرمشهر و شادگان؛ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر با حمایت اتاق های ایران و تهران و جمعی از فعالان اقتصادی منطقه، تجهیزات پزشکی و حفاظتی را در حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر به بیمارستان های مراقبتی بیماران کووید ۱۹ در این دو شهرستان اهدا نمود.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ هانی فیصلی در تشریح این خبر بیان نمود: به جهت پاسداشت تلاش های شبانه روزی و بی نظیر کادر پزشکی منطقه در مبارزه با بیماری کرونا، بر آن شدیم تا با تهیه اقلام پزشکی و تجهیزات بهداشتی لازم، قدمی هر چند کوچک به منظور حمایت و حفظ سلامت سربازان سلامت برداریم.

رئیس اتاق خرمشهر ادامه داد: در همین راستا و با حمایت اتاق های ایران و تهران و همچنین مشارکت اعضای هیئت نمایندگان و جمعی دیگر از فعالان اقتصادی منطقه، با تخصیص مبلغی بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بیش از ۳۷۰۰ قلم کالای پزشکی مورد نیاز بیمارستان های خرمشهر و شادگان خریداری شد.

ایشان بیان نمود: ۵ دستگاه ونتیلاتور ( تنفسی مصنوعی) قابل حمل، ۳۰۰ عدد گان ضد ویروس و ایزوله جراحی و ICU، همچنین ۱۰۰۰ دست گان . لباس ضد ویروسی اورژانسی، ۳۰۰۰ عدد ماسک پزشکی و ۴۰۰ لیتر محلول ضد عفونی از اقلام اهدائی اتاق به بیمارستان های منطقه بود.

فیصلی در پایان ابراز داشت: امیدواریم تا با حمایت مسئولان و همراهی شهروندان گرامی و با رعایت نکات بهداشتی ، با توقف روند شیوع ویروس کووید ۱۹، گامی در حمایت از کادر سلامت منطقه برداریم.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ