رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر از اعزام دو هیئت تجاری از سوی این اتاق به دو کشور روسیه و گرجستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر؛ هانی فیصلی بیان نمود: این هیئت ها همزمان با دو نمایشگاه معتبر بین المللی و با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند در تابستان سال جاری به این دو کشور اعزام خواهند شد. افراد اعزامی در این هیئت ها ؛ شامل بازرگانان و فعالان اقتصادی علاقه مند به گسترش روابط تجاری و اقتصادی با تجار و صنعتگران روس و گرجستانی خواهند بود.

وی گفت: با توجه به توسعه سریع میزان گردشگران ایرانی در کشور گرجستان که منتج به گسترش روابط فعالان اقتصادی دو طرف نیز شده است، نیاز به اعزام هیئتی تجاری جهت انجام رایزنی های لازم در مسیر بهبود بستر فعالیت های اقتصادی فعالان منطقه ضروری به نظر می رسید. از این رو بر آن شدیم تا همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی محصولات و خدمات ایران در گرجستان هیئتی تجاری و بازاریابی را به این کشور اعزام نمائیم.

ایشان افزود: این هیئت تجاری در زمینه فعالیت های کالاهای ساختمانی، لوازم خانگی، مواد غذائی، محصولات صنایع شیمیائی، صنعت توریسم و دیگر شاخه های اقتصادی از تاریخ ۴ مرداد به مدت ۴ روز به کشور گرجستان اعزام خواهد شد.

هانی فیصلی در بخشی دیگر از صحبت های خویش ضمن اشاره به اعزام هیئت تجاری به کشور روسیه در ۲۵ شهریور گفت: هیئت روسیه همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه مواد غذائی، کشاورزی و آبزیان روسیه به این کشور اعزام خواهد شد. هدف از اعزام این هیئت بهره بردن بهتر از فرصت های مناسب پیش روی بازرگانان ایرانی در توسعه مراودات تجاری و جذب سرمایه گذاری های خارجی از طریق فعالان اقتصادی کشور روسیه می باشد.

رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر در پایان ضمن اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور بیان نمود: امیدواریم با توسعه روابط اقتصادی با کشورهای محدود موجود در دوران تحریم، بتوانیم مقداری از سنگینی فشار اقتصادی به کشور عزیزمان را کاهش دهیم.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ