انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال 1399 تمدید شد

دبیرکل اتاق بازرگانی خرمشهر از تمدید مهلت ثبت نام در فرآیند انتخاب صادرکننده برگزیده استانی تا تاریخ ۹ آذرماه امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر، کامران مالکیان تصریح کرد: اعضای واجد شرایط اتاق های بازرگانی اهواز، آبادان و خرمشهر و همچنین اتاق تعاون استان که متقاضیان ثبت نام و مشارکت در بیست و چهارمین مراسم نکوداشت روز ملی صادرات هستند می‌بایست اصل و کپی مدارک و مستندات خود را به صورت حضوری تا ۹ آذر ماه سال جاری به هر کدام از این مراجع ارائه نمایند.
دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر اظهار کرد: با عنایت به مصوبات دبیرخانه ستاد برگزاری روز ملی صادرات استان خوزستان و به منظور تسهیل در فرآیند ثبت نام متقاضیان، میزان رفع تعهدات ارزی برای شرکت های بازرگانی، تولیدی، دارویی و دانش بنیان از ۷۰ درصد به ۵۰ درصد تقلیل یافت.
وی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی مرتبط به برگزاری روز ملی صادرات، این رویداد باید طی فاصله زمانی ابتدای آذر تا پایان بهمن‌ماه در استان‌ها برگزار شود، عنوان کرد: تصمیم‌گیری درباره تعیین زمان قطعی برگزاری روز ملی صادرات در خوزستان بعد از پایان مهلت ثبت‌نام از متقاضیان انجام خواهد شد.
بر اساس این گزارش، همه فعالان اقتصادی و صادرکنندگان حقیقی و حقوقی می‌توانند در سامانه انتخاب صادرکننده برگزیده ثبت‌نام کنند و صرفاً میزان صادرات ملاک انجام ارزیابی‌ها برای انتخاب صادرکننده نمونه نیست.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ