✅پیام رییس اتاق بازرگانی خرمشهر در پی حضور پر شور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت و انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهور؛
بسم الله الرحمن الرحيم

هر هنگام که دشمنان چشم به سردی عشق ایرانیان به وطن را در سر پرورانده اند، حضور سبز ملتی بزرگ چنان نسیم، بهار را در کشور پراکنده می سازد و چشم هر بدخواه را تا دورترین مکان از کشور دور میسازد.

روز گذشته برگ زرین دیگری در کتابچه افتخارات جمهوری اسلامی با دستان ملتی رقم خورد که اثر انگشت آنها تا دیر زمان بر روی تن خاطرات جهانیان باقی خواهد ماند. درود بر این همه میهن پرستی .

حال که ملت بار دیگر با لبیک به ندای مقام معظم رهبری وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام داد ، بار سنگین تر مسئولیت بر دوش رییس جمهور محبوب و منتخب مردم ایران خواهد بود.
رییس جمهوری که در چهار سال گذشته با عملکرد خود تدبیر خویش را در تبلور امید هموطنان تجلی داد.

ضمن تبریک به دکتر حسن روحانی بابت انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهور ملت بزرگ ایران؛ و با تکیه بر خاطرات سفید و موفق چهار سال گذشته ایشان همچون برجام و مهار تورم؛ آرزومندیم با تداوم تدبیر خود در اعتماد به بخش خصوصی؛ با گسترش اقدامات ارزنده دولت خویش در زمینه های بازرگانی، صنعت و کشاورزی رونق روز افزون اقتصاد کشور را فراهم نموده و در نیل به هدف تولید و اشتغال در سایه اقتصاد مقاومتی همواره موفق باشد.

در نهایت ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران به جهت خلق حماسه و همچنین انتخاب مجدد دکتر روحانی؛ همدلی؛ اتحاد و یکرنگی در حمایت بی بدیل از دولت را در تمام احزاب، فرقه ها و اقوام ایرانی آرزومندم.
رییس اتاق بازرگانی خرمشهر
هانی فیصلی

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ