🔷 نشست همفکری و همگرایی سه اتاق بازرگانی، صنـــایع، معادن و کشاورزی خرمشهر، اهواز و آبادان با جضور اعضای هیئت رئیسه این سه اتاق برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر، این نشست با هدف تعریف برنامه های مشترک و هم افزائی فعالیت های اتاق های بازرگانی خوزستان در حمایت از فعالیت های اقتصادی متنوع در این استان برگزار شد.

🔸 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در این باره بیان نمود: پرهیز از فعالیت های جزیره ای و متمرکز، موجبات توسعه یکپارچه و عدالت محور کشور در زمینه های مختلف را فراهم خواهد آورد.

سید مصطفی موسوی ادامه داد: فرصت وجود سه اتاق بازرگانی در استان خوزستان می تواند گامی مهم در ایجاد بستر لازم در بهبود فعالیت های اقتصادی ایجاد کند.

ایشان افزود: عدم ایجاد ارتباط، تفاهم و هماهنگی در میان تشکل های استان، تعارض منافع را بوجود خواهد آورد که این امر با ضربه به منافع فعالان اقتصادی، توسعه فعالیت های اقتصادی و کسب و کار در استان را با خلل مواجه خواهد کرد.

موسوی به نقش مهم تشکل ها در روان‌سازی جریان فعالیت های تخصصی کسب و کار اشاره کرد و گفت: لازم است در استان خوزستان نظام یکپارچه ای میان کمیسیون های تخصصی مرتبط سه اتاق ایجاد شود تا روند و فعالیت های تخصصی به شکل هماهنگ و یک سو انجام گردد. تعیین پروسه مشخص جهت ترکیب اعضای هیئت مدیره تشکل ها از سه اتاق به شکل مشخص می تواند علاوه بر توسعه منافع به بخش های مختلف استان، هماهنگی لازم میان بخش های مختلف اقتصادی استان را نیز بوجود آورد.

رئیس اتاق خرمشهر همچنین به ظرفیت های استان در توسعه حضور در بازار کشورهای همجوار اشاره کرد و گفت: با توجه به نظام فعالیت های بین المللی اتاق ایران، فرصت اتاق های متعدد در استان بستر لازم جهت اعزام هیئت های تجاری بیشتری را فراهم می کند، که لازم است با ایجاد همکاری و هماهنگی بیشتر از این فرصت مناسب بهره لازم برده شود.

موسوی تأکید کرد: با ایجاد همسویی در فعالیت های مختلف باید واحدهای صنعتی مختلف در استان با وحدت رویه و شناسایی معضل ها و رفع آن ها از سوی کارگروه های مشترک، به چرخه تولید برگردند.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ