به گزارش #روابط_عمومی_و_بین_الملل_اتاق_بازرگانی_خرمشهر روز گذشته در اتاق بازرگانی خرمشهر و با حضور مسئولین شهرستان خرمشهر آئین تودیع و معارفه رییس اداره صنعت معدن و تجارت خرمشهر برگزار گردید.

بر اساس این گزارش و بر اساس حکم سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان، جناب آقای بیژن بداغی به عنوان رییس اداره صنعت معدن و تجارت خرمشهر منصوب شد و آقای عبدالامیر ربیهاوی رییس سابق این اداره پس از چندین سال خدمت در این اداره و با کارنامه ای موفق به عنوان رایزن بازرگانی ایران در جنوب عراق منصوب شدند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات آقای ربیهاوی اذعان کرد : ایشان از بدو تصدی سمت خود موجبات رضایت تمامی شهروندان ، کسبه و بازرگانان را نه بطور نسبی که به شکل مطلق فراهم آورده و همواره با سعه صدر و گوش شنوا در رفع موانع مردم همت گماشتند.
سید مصطفی موسوی افزود: آقای ربیهاوی به همت شایستگی ها و لیاقت های فراوان به عنوان رایزن تجاری کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استان بصره برگزیده شده تا به تجارت ایران با این استان و استان های العماره و الناصریه و گسترش آن خدمت نماید.
قطعا با حضور موثر ایشان چالش های موجود در مسیر تجارت دو کشور و بالخصوص استانهای جنوبی عراق و استان خوزستان از بین رفته و به امید خدا شاهد تسهیل، روان سازی و گسترش سطح تعاملات تجاری با کشور عراق خواهیم بود.

ایشان همچنین ضمن اشاره به انتصاب آقای بداغی به عنوان رییس اداره صنعت معدن و تجارت خرمشهر افزود: با روحیه مردمی وخدوم آقای بداغی مطمئنا ایشان نیز با ابداعات ، ابتکار و همت عالی باعث رشد تجارت در شهرستان، منطقه و نتیجتا کشور خواهند شد.

 

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ