عصر امروز و به ریاست آقای هانی فیصلی و با حضور ناظرین سازمان منطقه آزاد اروند و اداره صنعت معدن و تجارت خرمشهر؛ اولین مجمع عمومی انجمن صادرکنندگان و ترخیص کاران شلمچه به عنوان یکی از تشکل های اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار گردید.

رییس اتاق بازرگانی خرمشهر در این مجمع ضمن اشاره به اهمیت تشکل ها به عنوان بازوان توانمند و پویای اتاق های بازرگانی، توسعه صادراتی منطقه، تعامل بهتر بازرگانان و خریداران کالا، هماهنگی بهینه بین رابطین اقتصادی و ایجاد ارتباط موثر و مقید فعالان اقتصادی و اتاق های بازرگانی را از مهم ترین و ضروری ترین دلایل تشکیل انجمن ها برشمرد.
هانی فیصلی، ضمن ابراز امیدواری تقویت و کیفی سازی روابط اتاق خرمشهر با بازرگانان با شکل گیری اتحادیه ها افزود: اتاق بازرگانی خرمشهر خود را مکلف به ارائه خدمات بهینه و نوین به فعالان اقتصادی در چارچوب قوانین دانسته و تشکیل تشکل ها را راهی مفید و ایده آل جهت ارائه این گونه خدمات دانست.
فیصلی در پایان ضمن اعلام هدف مشترک همگی فعالان اقتصادی خرمشهر به ایجاد رونق و خروج از رکود اقتصادی در این شهرستان گفت: امیدواریم با تعامل تمامی ارکان اقتصادی به اهداف و برنامه های توسعه تجاری و رونق روزافزون منطقه جامه عمل برسانیم.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت خرمشهر نیز در این نشست ضمن اشاره به تکیه و بنا نهادن توسعه اقتصادی منطقه با کمک کار گروهی توسط اتاق بازرگانی خرمشهر گفت: ریاست و هیئت رییسه اتاق خرمشهر با گام های ارزنده و مثبت کمکی موثر به توسعه صادرات منطقه داشته و همگی امیدواریم خروجی این انجمن تسهیل امر صادرات و رونق تجاری شلمچه و در پیامد آن پیشرفت روزافزون خرمشهر باشد.

در ادامه این نشست و با رای گیری از اعضای مجمع عمومی انجمن صادرکنندگان و ترخیص کاران شلمچه اساسنامه این انجمن تصویب و اعضا هیئت مدیره آن به شرح ذیل انتخاب شدند:

حوزه صادرات نهاده های کشاورزی، تره بار و آبزیان:
۱_ سید مصطفی موسوی با ۳۶ رای
۲_ طاهر سلیمانی با ۳۴ رای

حوزه صادرات مواد غذایی :
۱_ احمد حزباوی ۲۷ رای
۲_ فرید فاضلی ۲۵ رای

حوزه صادرات مصالح ساختمانی و مواد معدنی:
۱_ مهدی ثامری نیا ۲۸ رای
۲_ ماجد مطوریان پور ۲۵ رای

گروه ترخیص کاران:
_ علیرضا عجاج ۱۱ رای

همچنین هادی نائلی با ۱۹ رای به عنوان بازرس انجمن انتخاب شد.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ