اولین نشست ستاد رفع موانع تولید شهرستان خرمشهر در سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدائی ها با حضور مدیران اجرائی و هیئت رئیسه و اعضای اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر در این نشست گفت: همه اهرم های قانونی در کشور اعم ازحقوقی، اداری، اجرایی، سیاسی، مالی در قانون رفع موانع تولید پیش بینی شده و ستاد رفع موانع تولید اهرم اصلی ایفای این قانون است. برای حمایت از تولید ، پشتیبانی از صنعت و حذف چالش های آن، این قانون باید بدون هیچ کم و کاستی در منطقه آزاد اروند و شهرستان خرمشهر عملیاتی و اجرایی شود.

حیدری خاطرنشان کرد: برای حمایت از تولید کننده باید پنجره واحد در شهرستان خرمشهر و یا در منطقه آزاد اروند فعال و راه اندازی شود تا مردم از این چرخه باطل سیستم اداری رهایی یابند.

در ادامه این نشست معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند پیشنهاد داد ظرف هفته آینده بازدید میدانی و جامعی با حضور فرماندار خرمشهر، امام جمعه و مدیران دستگاه های دولتی و نمایندگان بخش خصوصی از شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی سطح شهرستان خرمشهر صورت پذیرد.

سید علی موسوی همچنین بیان نمود: جهت بازدهی سریع و پرهیز از روند اداری مصوبات و نشست های رسمی لازم است که به صورت هفتگی زمانی برای بازدید رو در روی صاحبان صنایع با فرماندار ، امام جمعه خرمشهر و اینجانب شکل گیرد تا معضلات و موانع تولید به صورت تخصصی و سریع رفع گردد.

در پایان این نشست هر دو پیشنهاد معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند مورد تصویب قرار گرفت.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ