در آستانه ی سالروز میلاد پر سعادت مولای متقیان، امام علی (ع) و روز مرد و پدر؛ هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر از کارکنان مرد این اتاق تقدیر به عمل آوردند.

رئیس اتاق خرمشهر ضمن تبریک این مناسبت فرخنده بیان نمود: امام علی (ع) بی شک اسوه ی و سمبل مردانگی است و اتخاذ شیوه رفتاری و سلوک اخلاقی ایشان در تمامی زمینه ها و فعالیت های روزمره می تواند نیروی فزاینده ای در بهبود امور و پیشرفت کارها را ایجاد نماید.

هانی فیصلی در بخش دیگری از صحبت های خویش به نقش تشویق و تقدیر از کارکنان در افزایش سطح کارائی و کارآمدی در محیط فعالیت اشاره کرد و افزود: تقدیر از حُسن انجام وظایف و تشویق به جا، اهرمی مهم در رشد روحیه ی کاری و ارتقای سطح کارآمدی دارد. از این رو هیئت رئیسه اتاق خرمشهر تصمیم گرفت ضمن انجام رسالت خویش، عاملی انگیزشی در رونق هر چه بیشتر سطح خدمات رسانی به اعضا ایجاد نماید.

ایشان ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه به اعضا و متقاضیان عضویت در اتاق بازرگانی خرمشهر از اصلی ترین اهداف هیئت رئیسه اتاق خرمشهر است که در این راستا ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته از سوی کلیه ی کارکنان این اتاق، تقاضا میکنیم همچون گذشته و حتی بیش از آن نسبت به کسب رضایت مراجعان و ارائه خدمات مناسب به ایشان اهتمام لازم صورت گیرد.

در پایان این نشست و با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه ، هدایایی به کارکنان اتاق خرمشهر اهدا گردید.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ