به اطلاع اعضای محترم اتاق بازرگانی خرمشهر میرساند؛ نخستین نمایشگاه مجازی کالاها و خدمات ایران با قابلیت غرفه سازی سه بعدی و نمایش محصولات و خدمات غرفه داران؛ به همت اتاقهای بازرگانی ایران و تهران و از تاریخ ۵ الی ۲۰ اسفندماه برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند از ۱۵ درصد تخفیف اختصاص داده شده به اعضای اتاق بهره مند گردند. از این رو از متقاضیان دعوت میشود در اولین فرصت با تماس با شماره ۰۹۲۱۷۷۸۹۵۴۹ یا مراجعه به واحد روابط عمومی اتاق خرمشهر نسبت به اعلام درخواست شرکت و ثبت نام در این نمایشگاه اقدام فرمایند.

جهت آشنائی با این نمایشگاه لازم است بدانید:

تشکل‌های بخش ‌خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با هدف کاهش تبعات اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا و همگام با تحولات دیجیتال در عرصه کسب و کارها و توقف برگزاری رویدادهای تجاری در سطح ملی و بین‌المللی، برگزاری «نخستین نمایشگاه مجازی ایران» را با حمایت و همکاری اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور، اتاق‌های مشترک بازرگانی، تشکل‌های اقتصادی، سازمان توسعه تجارت ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار داده است.

پیشرفت های فناوری در همه عرصه‌های تولیدی، صنعتی، تجاری و خدماتی که موجب تغییر نگرش کسب و کارها شده است، از یک سو و تغییرات بنیادین در فرهنگ و رفتار اجتماعی مردم از سوی دیگر، ضرورت توجه به بهره‌گیری از ابزارهای نوین فناوری را دو چندان می نماید و فعالیت کسب و کارها بر بستر فضای مجازی و حضور در نمایشگاه های مجازی از مهمترین ابزارهای توسعه بازار و تاب‌آوری آن ها است.

اولین نمایشگاه مجازی ایران با پشتوانه سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در فناوری اطلاعات بر روی پلتفرم اختصاصی مطابق با استاندارهای روز دنیای دیجیتال، بر اساس مطالعه و بررسی جامع پلتفرم‌های نمایشگاه‌ مجازی و سایت‌های معتبر بین‌المللی تجارت الکترونیک، طراحی و پیاده‌سازی شده تا پاسخگوی نیازهای امروز فعالان اقتصادی باشد.

بهره‌مندی از نوآوری و فناوری در فرآیندهای صنعت نمایشگاهی، رویدادها و ملاقات‌های تجاری بمنظور بهبود شاخص‌های اقتصادی، توسعه کسب و کار و گسترش بازارهای بین‌المللی از مهمترین اولویت‌های ما در برگزاری این نمایشگاه مجازی می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر وانجام هماهنگی های لازم از طریق شماره تلفن های ۸۸۱۷۵۰۵۳ و ۸۸۱۷۵۲۳۲ با ما در ارتباط باشید

آدرس سایت اولین نمایشگاه مجازی ایران : www.iranvirtualexpo.com

کاتالوگ نمایشگاه

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ