نشست کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق خرمشهر اب حضور رؤسای اداره کار، سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه پیام نور و اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون و به منظور بررسی برگزاری، برنامه ریزی و مدیریت دوره های آموزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ سید مصطفی موسوی، نائب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر، ضمن ارائه پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دوره های آموزشی و کمیته دانش آموختگان بیان نمود: نیاز است دوره های آموزشی با همکاری کلیه دستگاه منطقه به صورت هدفمند و با اولویت بخشی به اشتغال برنامه ریزی و برگزار گردد، تا ضمن توسعه اشتغال کارآ و استخدام نیورهای دانش آموخته در جایگاه های شغلی مختلف، توان خوداشتغالی و درآمدزایی در منازل و کارگاه های کوچک بوجود آید.

نائب رئیس اتاق خرمشهر افزود: نگاه فعلی به اشتغال از سوی داوطلبان کار، دیگر معطوف به دولت به تنهایی نیست و نگاه مثبتی به اشتغال در بخش خصوصی ایجاد شده است. از این رو باید ضمن اهمیت دادن به نگاه اقتصادی بخش خصوصی، از تربیت و آماده سازی نیروهای کار متخصص و ماهر برای بکارگیری در بنگاه های بخش خصوصی غافل نشویم.

موسوی بیان نمود: کمک به نحوه ی استخدام مطلوب و کارآمد در کنار تبدیل تهدیدهایی چون بیماری کرونا به فرصت های نوین شغلی، لازمه توسعه اشتغال در منطقه است، که با دید مثبت مدیران و همچنین همکاری هماهنگ کلیه دستگاه های دخیل قابل دستیابی خواهد بود.

برگزاری دوره تجارت الکترونیک؛ اولین هدف در برگزاری دوره های تخصصی آموزشی

رئیس کمیسیون آموزش و پزوهش اتاق خرمشهر نیز در این نشست ضمن اشاره به تفاهم نامه موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران با سازمان برنامه و بودجه کشور بیان نمود: کلیه شاغلین دستگاه های دولتی با حضور در دوره های آموزشی اتاق بازرگانی و اخذ مدارک مرتبط با آن، می توانند در سازمان مربوطه خویش ارتقای شغلی بگیرند.

مرتضی جزایری اصل تصریح کرد: در نظر داریم با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، اداره کار و دانشگاه های منطقه تفاهم نامه ای را تنظیم تا ضمن معرفی نیروهای جویای کار ، و با تدریس اساتید کارامد منطقه دوره های آموزشی معتبری و بلندمدتی را با نیاز سنجی لازم صورت داده و مدارک معتبری از سوی موسسه اموزش و پژوهش اتاق ایران و سازمان فنی و حرفه ای برای دانش اموختگان این دوره ها صادر نماییم.

ایشان در پایان ضمن اعلام نیاز آموزش مهارت های فنی، تخصصی و کاربردی در منطقه، بر آمادگی اتاق بازرگانی خرمشهر در همراهی سخت افزاری با تمامی دوره های آموزشی را اعلام نمود.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ