نائب رئيس و دبیر کل اتاق بازرگانی خرمشهر به استان بصره عراق سفر کرده و نشست مشترکی با سرکنسول محترم جمهوری اسلامی ایران در این استان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر؛ نائب رئيس و دبیر کل اتاق بازرگانی خرمشهر ضمن سفر با استان بصره عراق؛ نشست مشترکی با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره، رییس اتحادیه فعالان اقتصادی و رییس اتاق صنایع بصره داشتند.

بر اساس این گزارش، سید مصطفی موسوی و کامران مالکیان ضمن ارائه گزارش در رابطه با مشکلات مراودات تجاری بین فعالان اقتصادی خرمشهر و بصره، راهکارهای رفع معضلات و مشکلات موجود در این مسیر را با حاضرین در این جلسه بررسی نمودند.

همچنین نمايندگان اتاق خرمشهر در راستاي برگزاري همايش فرصتها و توانمديهاي صادراتي منطقه آزاد اروند در مهر ماه سال جاري رایزنی لازم را صورت داده و به توافقات مناسبی جهت حضور طرفهاي عراقي در این همايش دست پیدا کردند.

یادآور می شود همایش مذکور با هدف معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری جمهوری اسلامی ایران (به محوریت منطقه آزاد اروند) به فعالان اقتصادی کشورهای همجوار از جمله عراق برگزار خواهد شد تا از این طریق بستر لازم در رشد مراودات تجاری و روابط اقتصادی سرمایه گذاران و بازرگانان منطقه با کشورهای همسایه فراهم گردد.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ