در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن؛ با برگزاری نشستی از کارکنان زن اتاق بازرگانی خرمشهر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر ؛ هانی فیصلی ضمن تبریک ولادت بانوی دو عالم و روز تجلیل از مقام مادر و بانوان بیان کرد: خانم ها با وجود این که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل میدهند و علیرغم بهبود فضای فرهنگی جامعه در سال های اخیر، همچنان از توجه و اهتمام کافی برخوردار نیستند.

رییس اتاق بازرگانی خرمشهر افزود: بانوان با توجه به توانایی ها و لیاقت های اثبات شده ای که دارند، میتوانند فعالیت هایی فراتر از تصور داشته باشند که شاید به دلیل نگاه موجود در دنیای کشورهای شرقی و یا حس عدم اطمینان به توانایی انجام کار بنا به ضعف جسمانی؛ آنچنان که باید وظایف کامل و نگاه درستی به آنها در انجام مشاغل نشده که این را با فرهنگ سازی صحیح میتوان تعدیل نمود.

وی ادامه داد: بانوان ایرانی توانایی موثر بودن بیش از این را داشته و قادرند مسئولیت های خطیری را بر دوش کشیده و به شکل درستی انجام دهند. امیدواریم بیش از پیش، نگاه خاص و ویژه ای به مقام زنان در جامعه اتفاق بیفتد تا توانایی لیاقت های واقعی بانوی ایرانی را همگی شاهد باشند.

ایشان در پایان ضمن اشاره به نیاز ارج نهادن به مقام مادر و زن در طول سال و تبدیل آن به یک فرهنگ عامه گفت: بنا به سنت مرسوم در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) لازم دیدیم از بانوان فعال در اتاق بازرگانی خرمشهر تقدیر کنیم. هر چند که نمیتوان نقش بانوان را به هیچ شکل و با هیچ قیمتی جبران نمود . اما جهت تقدیر از تلاش های کارکنان زن اتاق خرمشهر و به شکل نمادین این مراسم را ترتیب داده تا از سوی هیئت رییسه، هیئت نمایندگان و کارکنان مرد اتاق خرمشهر از بانوان این اتاق تشکر نماییم.

در پایان این مراسم از پرسنل زن اتاق بازرگانی خرمشهر با اهدای گل و هدایا تقدیر به عمل آمد.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ