[vc_row][vc_column][vc_column_text]روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر در راستای اطلاعات رسانی بهینه به اعضا و ارائه خدمات نوین ، برنامه تلفن همراه اختصاصی خود را با نام اتاق خرمشهر طراحی و جهت نصب در گوشی های همراه با سیستم اندروید عرضه نمود.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر در این رابطه گفت: نسخه ایتدائی (Ver 1.0) اپلیکیشن اتاق خرمشهر به صورت آزمایشی طراحی و شامل بخش هایی نظیر اخبار و عملکرد، گالری، دوره های آموزشی، اسناد مفید ، اطلاعیه ها و تماس با اتاق می باشد.

هلالی مطلق افزود: این نرم افزار با بهره بردن از بازخورد اعضا و نظرات و پیشنهادات مخاطبین در نسخه های بعدی با ارائه بخش های بیشتر و به شکل نوین تری عرضه خواهد شد.

ایشان در توضیح این نرم افزار افزود: در مرحله نخست این نرم افزار تنها بر گوشی هایی با سیستم عامل اندروید قابل نصب خواهد بود که به مرور زمان نسخه های سیستم های دیگر گوشی های همراه نیز عرضه خواهد گردید.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر ضمن اشاره به اطلاع رسانی و ارتباط موجود اتاق با مخاطبین از طریق سایت، کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام توئیتر و اپ افزود: از کلیه مخاطبین تقاضا داریم تا پیشنهادات خود در رابطه با ارتقای راه های ارتباطی را با روابط عمومی اتاق در میان بگذارند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”دانلود اپلیکیشن اتاق خرمشهر” style=”classic” color=”warning” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Ft.me%2Fkhccima%2F4227|||”][/vc_column][/vc_row]

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ