نشستی با حضور رؤسای ده اتاق بازرگانی جنوب کشور به میزبانی اتاق بازرگانی کرمان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر؛ این نشست به منظور گسترش و توسعه تعاملات و همکاری های منطقه ای و راهبردی در بهره بردن حداکثری از ظرفیت های اقتصادی و آمایش سرزمین و با هدف برنامه ریزی مشترک در مسیر رشد شاخص های فعالیت اقتصادی در استان های جنوب برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر ضمن اعلام این خبر، در تشریح این نشست بیان نمود: رؤسای اتاق های بازرگانی خرمشهر، کرمان، بندرعباس، اهواز، بوشهر، زاهدان، آبادان، خرم آباد، یاسوج و شیراز؛ در جهت تقویت فعالیت های منطقه ای و به منظور ایجاد بستر هم افزائی و تقویت فعالیت های موازی اتاق ها، بر توسعه همکاری ها و برنامه های مشترک تاکید کردند.

سید مصطفی موسوی ضمن اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان این ده اتاق بیان کرد: این تفاهم نامه در ۱۵محور اصلی مطالعاتی، پژوهشی، آموزشی و عملیاتی طراحی و با ۶ محور اجرایی مشخص در زمینه های فعالیت های فناوری، آموزش و پژوهش، بازاریابی بین المللی، توسعه بازار، توسعه سرمایه گذاری و ارتقای اتاق ها به نسل چهارم و به صورت همزمان به اجرا گذاشته خواهد شد.

ایشان در خاتمه گفت: امضای این تفاهم نامه، دستاوردی در جهت رسیدن به اهداف جمعی اتاق های کشور خواهد بود و امیدواریم با اجرائی شدن آن، شاهد جذب و افزایش سرمایه گذاری خارجی در کشور باشیم.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ