اولین دوره های آموزشی بازرگان کوچک و بازرگان نسل فردا با شرکت بیش از ۱۰۰ کودک و نوجوان خرمشهری و آبادانی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر برگزار شد.

دبیر کل اتاق خرمشهر در تبیین این رویداد بیان کرد: با همکاری و تعامل صورت گرفته با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و با حضور اساتیدی از این استان، دو دوره تخصصی ویژه کودکان ۷ الی ۱۲ سال با عنوان بازرگان کوچک و مختص نوجوانان ۱۳ الی ۱۸ سال تحت عنوان بازرگان نسل فردا برگزار شد.

کامران مالکیان ادامه داد: این رویداد با هدف ایجاد زمینه فرهنگی و انگیزه کافی میان کودکان و نوجوانان خرمشهری و آبادانی به عنوان وارثان خاستگاه تجارت ایران طراحی شده بود. در این رویداد مبانی اساسی کسب و کار، روش برندسازی، طراحی بوم کسب و کار و نحوه درآمد زائی از ایده های خلاقانه و اقتصادی به نواموزان مسیر تجارت و بازرگانی اروند آموزش داده شد.

ایشان ضمن اشاره به استقبال پرشور خرمشهری و آبادنی ها از این دوره عنوان نمود: به دلیل حجم وسیع متقاضیان و ظرفیت محدود دوره، اتاق بازرگانی خرمشهر نتوانست در این دوره از تمامی داوطلبان آموزش میزبانی نماید که امیدواریم در دوره های بعد میزبانی شایسته برای این عزیزان باشیم. حجم وسیع داوطلبان و سطح عالی ایده ها و طرح های کسب و کار توسط شرکت کنندگان نوجوان، توان و ظرفیت پهناور نسل جوان خرمشهر و آبادان را به همگی نشان داد.

مالکیان افزود: در پایان این دوره سه روزه؛ بازارچه ای مختص کودکان جهت فروش محصولات راه اندازی شد که شرایط تبادلات تجاری را به صورت ابتدائی در ذهن این نسل نهادینه کرد. همچنین برای نوجوانان شرکت کننده در دوره بازرگان نسل فردا نیز پس از ارائه ایده های کسب و کار، داوری صورت گرفت و سه ایده برتر نیز برگزیده و معرفی شدند.

دبیر اتاق خرمشهر در پایان از استمرار برنامه های آموزشی اتاق خرمشهر در آینده خبر داد و اذعان کرد : اتاق خرمشهر آمادگی جهت ارائه بسته های متنوع و تخصصی آموزشی برای اقشار و نسل های مختلف منطقه را دارد.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ