هشتمین جلسه ی هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی خرمشهر در دوره دهم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی خرمشهر؛ این نشست با حضور حداکثر اعضای هیئت نمایندگان در ساختمان اتاق خرمشهر برگزار شد و موارد دستور کار بررسی گردید.

رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر در این نشست گفت: راه اندازی دفتر اتاق خرمشهر در شمال خوزستان یکی از دستاوردهای مهم در چند ماه اخیر بود. همچنین مقدمات افتتاح دفتر نمایندگای اتاق در غرب استان نیز انجام و در آینده ای بسیار نزدیک به نتیجه خواهد رسید.

سید مصطفی موسوی در تشریح دیگر برنامه های اتاق بیان کرد: احداث ساختمان اتاق خرمشهر در مرز شلمچه نیز یکی از برنامه های مهم و قابل توجه در سال آینده خواهد بود. زمین این ساختمان تعیین و مراحل ابتدائی جهت تامین بودجه و طراحی ساختمان در حال انجام است.

ایشان تاکید کرد: در جهت بهبود سطح خدمات، نیاز به همراهی اعضای فعلی و همچنین توسعه ی دامنه ی اعضای اتاق هستیم که تمامی این موارد از ابتدای فعالیت در دوره دهم و با همراهی هیئت نمایندگان و هیئت رئیسه اتاق خرمشهر، به عنوان اهداف کاربردی اتاق خرمشهر تعریف شده بود.

در این نشست ضمن ارائه گزارش تفریغ بودجه اتاق خرمشهر در سال ۱۴۰۱ که با تراز مثبت مواجه بود؛ بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ نیز به تصویب اعضای هیئت نمایندگان رسید.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ