مدیرعامل و معاونین مجتمع صنایع کشتی سازی شهید موسوی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز ساخت شناور در کشور با حضور در اتاق خرمشهر با رئیس و اعضای هیئت رئیسه این اتاق دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ توسعه مراودات تجاری و صادرات شناورهای ساخت کشور، خدمات فنی و مهندسی و دیگر محصولات صنایع دریایی به کشورهای حوزه خلیج فارس از مهم ترین موارد ذکر شده در این نشست بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر ضمن اعلام خبر فوق بیان نمود: اتاق های بازرگانی در کنار انجام مسئولیت های اجتماعی به عنوان تعهدات به شهروندان، به عنوان ماهیت اصلی و وجودی، دارای تعهد به اعضای خویش در تسهیل امور مربوط به فعالیت های اقتصادی است.

سید مصطفی موسوی ادامه داد: بهبود شرایط خدمت رسانی به فعالان اقتصادی و اعضای اتاق خرمشهر از اولویت های هیئت رئیسه این اتاق در دوره دهم است که با جدیت در حال انجام است. صنایع کشتی سازی در خرمشهر نیز به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه صنعتی استان خوزستان، نیازمند برنامه ریزی و اجرای طرح های مدون و مشترک است، که امیدواریم با همراهی شرکت های فعال این صنعت، ضمن توسعه هر چه بیشتر کارگاه های تولیدی، روند تجاری سازی محصولات مختلف آنها را بهبود ببخشیم.

ایشان گفت: شهرستان خرمشهر با استقرار چندین مجتمع کشتی سازی، هاب صنایع دریائی و ساخت شناور در استان خوزستان و یکی از مهم ترین مراکز این صنعت در کشور به شمار میرود که باید با مطالعه، پژوهش و برنامه ریزی، ضمن رفع موانع احتمالی در مسیر توسعه، رونق روز افزون به این صنعت مهم را بوجود آوریم.

موسوی افزود: آمادگی همکاری و تعامل یا واحدهای صنعتی دریایی در زمینه صدور کارت عضویت و تسهیل تجارت بین المللی این صنایع از طریق رایزنی و تعامل با مراجع مرتبط، جهت توسعه بازاریابی این بخش از صنعت کشور باشیم. بی شک این واحد های بازرگانی نیز باید با تعیین جامعه هدف و شرکت در رویدادهای تجاری بین المللی، بازاریابی مناسبی را در معرفی محصولات و خدمات خویش به وجود آورند.

مدیر عامل مجتمع شناور سازی شهید موسوی نیز ضمن معرفی ظرفیت های این شرکت بزرگ بیان نمود: تا کنون بالغ بر ۵۰ فروند کشتی توسط این مجتمع ساخته شده و بیش از ۲۰۰ شناور دیگر نیز تعمیر شده است. توانائی این شرکت در ساخت انواع یدک کش، بارج، لندی گراف های لایروبی و شناور های تفریحی چند طبقه است که بسیاری از سازه های ساخته شده با کیفیت مناسب در آبهای مختلف کشور در حال فعالیت هستند.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ