صبح امروز رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر در نشست با رئیس شعب بانک تجارت در شهرستان خرمشهر، راه های تعامل، افزایش همکاری و ارائه خدمات به اعضای اتاق را بررسی نمودند.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ سید مصطفی موسوی و محمد حاوی، روسای اتاق خرمشهر و بانک تجارت در نشستی ، امکان ارائه خدمات به اعضای اتاق خرمشهر را بررسی و در نهایت برای انعقاد تفاهم نامه در این زمینه به توافق رسیدند.

رئیس اتاق خرمشهر ضمن اعلام مطلب فوق بیان کرد: در دوره دهم به شکل ویژه در اندیشه ی تعریف باشگاه اعضای اتاق و ارائه بسته ی خدماتی مختلف به ایشان هستیم. در همین راستا نشستی با بانک تجارت داشتیم که راه های تعامل را بررسی کرده و به نتیجه مطلوب برسیم.

سید مصطفی موسوی ادامه داد: در این نشست امکان ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمانی؛ بسط طرح آسان خرید بانک تجارت برای اعضای اتاق و تعریف بسته خدماتی تجاری به بازرگانان و صنعتگران مورد بررسی قرار گرفت.

ایشان همچنین گفت: با توجه به عدم استقرار شعبه مستقل ارزی در منطقه آزاد اروند ، پیشنهاد راه اندازی آن با توجه به فعالیت بنادر خرمشهر و آبادان بعنوان اصلی ترین گذرگاه های واردات استان خوزستان مطرح شد. همچنین تسهیل در ارائه ی خدمات بازرگانی و گمرکی به اعضای اتاق خرمشهر از دیگر موارد خواسته شده در این نشست بود.

رئیس بانک تجارت خرمشهر نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی جهت ارائه خدمات ویژه به کارآفرینان و فعالان اقتصادی شهرستان بیان کرد: بررسی مفاد تفاهم نامه در اولین فرصت انجام و جهت امضا به اتاق خرمشهر ارسال خواهد شد تا به واسطه ی آن امتیازات تشویقی به این بخش اقتصادی استان ارائه گردد.

محمد حاوی تاکید کرد: حمایت از هر گونه فعالیت اقتصادی که منجر به اشتغال، کارآفرینی و پویائی اقتصادی در جامعه شود، باید مورد حمایت قانونی ارکان مختلف بدنه ی اقتصاد قرار گیرد، که در همین راستا آماده ی همکاری و تعامل با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق خرمشهر را داریم.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ