سید مصطفی موسوی؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در پیامی فرارسیدن روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:

امروزه صنعت گردشگری، در تمام جهان یکی از مهم ترین مولفه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی محسوب شده و شاخه ای از تاثیر گذارترین منابع درآمد و ایجاد فرصت های شغلی برای کشورهـای دنیا است، به طوریکه سال‌هاست که کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه برای تقویت این صنعت و در نتیجه اقتصاد پایدار برنامه ریزی مدونی دارند.

گردشگری در ر جهان اقتصادی امروز، سومین صنعت بزرگ جهان به شمار میرود،که در کنار سود آوری، نقش مهمی در نزدیکی و دوستی ملت‌ها و معرفی فرهنگ‌های مختلف جهان به یکدیگر دارد.

کشور ما نیز بواسطه منابغ غنی و جاذبه های گردشگری بی نظیر و متنوع طبیعی، باستـــانی، فرهنگی، آئینی و … توان بالقوه ای در جذب جمعیت فراوانی از گردشگــران جهان را داراست . موضوعی که علیرغم تلاش های بی وقفه و خالصانه ی فعالان این صنعت، تاکنــون به طور کامل قابل بهره برداری نبوده است.

جا دارد ضمن تبریک این مناسبت به فعالان اقتصادی این صنعت، از مدیــران و مسئولان این صنعت ،  درخواست نمایم به طور جدی تر پیگیر رفع معضلات این صنعـت بوده تا با همت موجود میـان فعالان این عرصه، که باشرایط سخت اقتصــادی فعلی کشور، خالصـــــانه دست به جهاد اقتصـادی میزنند، بهره برداری مفیدتری از قابلیت های سومین صنعت درآمدزای جهان به بار آید.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ