هانی فیصلی؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر، در پیامی فرارسیدن سال جدید شمسی را به همه ی هموطنان تبریک گفت.
در این پیام آمده است:

ترنم بهار، همواره شور دگرگونی، تازگی و شکفتن را دل انسان جاری میسازد. حال که این موسم نیکو، با ماه ضیافت الهی و بهار بندگی؛ ماه مبارک رمضان قرین شده است، ایجاد فضای دگرگونی و تحول به سوی بهترین حال ها را بیش از هر سالی در دلهایمان متبلور میسازد.
در شرایط سخت اقتصادی موجود در کشور و با فشارهای معیشتی مختلف به هموطنان صبور و پاک سرشتمان؛ امیدمان تنها به اتخاذ تدابیر مناسب و اصولی، با بهره از خبره و تخصص کارشناسان ذیصلاح و معتبر در بهبود فضای اقتصاد کشور به ویژه در بسترهای کنترل تورم، ثبات نرخ ارز و پایداری ثبات در صنعت و بازرگانی است.
باشد تا با این روند، شکرانه ای بر صبر، همراهی و پایداری هم میهنمانان، از سوی مدیران و مسئولان ذیربط، به منصه عمل در آید.
نوروز، موسم رخت برکندن ردای کهنه و پوشاندن لباس تازگی و پویائی بر دل طبیعت و جهان است و رجا و امید تمامی ما بر این است که همزمان با این فصل مبارک، ردای کهنگی از تصمیمات اقتصادی کشور که مهم ترین معضل امروزی هموطنان است برکنده و با بهره از ابزار موجود در کشور، بعنوان یکی از غنی ترین کشورهای جهان و پر بهره از منابع علمی و نیروی انسانی نخبه در عالم، ردای نوین و مناسبی از تدابیر را بر کالبد اقتصادی کشور شاهد باشیم.
اینجانب به نمایندگی از هیئت نمایندگان و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر؛ ضمن تبریک حلول سال نو شمسی و ماه مبارک رمضان، آرزوی زیباترین ایام و نیکوترین فرجام را برای تمامی هموطنانمان مینمایم.

هانی فیصلی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ