بازدید بانکداران سوری از کارخانه خرمشهر فناپ‌تک (عضو اتاق بازرگانی خرمشهر)

در راستای گسترش صادرات تکنولوژیک ایران در حوزه فناوری‌های بانکی و پرداختی، روز نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱، هیئتی از بانک‌های سوریه از شرکت فناپ‌تک واقع در شهرک صنعتی خرمشهر (منطقه آزاد اروند) دیدار کردند. در این بازدید که با حضور نادر عمیدزاده فرماندار ویژه خرمشهر، مدیران انفورماتیک و پرداخت الکترونیک بانک مرکزی سوریه، بانک‌های البرکه و بانک بیمو برگزار شد، توانمندی‌ها و محصولات حوزه‌‌ی بانک و پرداخت تولید شرکت فناپ‌تک مورد توجه قرار گرفت و توضیحاتی در مورد طراحی، تولید و روش‌های ممکن برای پشتیبانی از محصولات در کشور سوریه ارائه شد.

فناپ‌تک آمادگی خود را از نقطه‌نظر صادرات محصولاتی همچون پایانه‌های پرداخت، کیوسک‌های بانکی و به خصوص خوددریافت رمسان، انتقال دانش به جهت پشتیبانی محصولات، اعلام نمود و با توجه به توانمندی‌های قابل توجه فناپ‌تک و هلدینگ فناپ در بخش فناوری اطلاعات این ظرفیت وجود دارد که سیستم بانکی و نظام‌های پرداخت سوریه با کمک شرکت‌های توانمند ایرانی تقویت شود. ضمنا با توجه به اینکه فناپ‌تک حدود ۱۰ درصد کاغذ مصرفی حوزه بانک و پرداخت کشور را تامین می‌کند، این حوزه نیز مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت و دو طرف تمایل خود را برای انجام کار کارشناسی و سفارشی‌سازی این محصول به منظور عرضه در بازار سوریه اعلام نمودند.

یادآوری می‌شود فناپ‌تک یکی از شرکت‌های پیشگام در تولیدات روزآمد حوزه الکترونیک است و به عنوان اولین شرکتی که در ایران اقدام به تولید کارتخوان بانکی کرده است، شناخته می‌شود.

این شرکت در سال جاری پس از افتتاح کارخانه جدید خود محصولات جدیدی از جمله خوددریافت بانکی رمسان، کنسول اندرویدی پادباکس و دوربین‌های امنیتی   را روی خط تولید خود برده و محصولات جدیدی اعم از مودم‌های TD-LTE نیز به زودی به محصولات این شرکت اضافه خواهد شد.

فناپ‌تک قصد دارد با نگاه ایجاد اکوسیستم تولید تجهیزات و محصولات دیجیتال، خرمشهر را به قطب تولید محصولات دیجیتال بدل کند.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ