صبح امروز رئیس، نائب رئیس و دبیر اتاق بازرگانی خرمشهر در نشستی با رئیس اتاق آبادان بر اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی مشترک جهت تهیه اسناد جامع و مرجع اقتصادی منطقه تاکید نمودند.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر، رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر در این نشست بیان نمود:تحقیق و پژوهش پایه و اساس برنامه ریزی و اجرای طرح های پیشرفت همه جانبه در هر زمینه ای به شمار میرود.

هانی فیصلی تاکید کرد: لزوم رشد و پیشرفت اقتصادی منطقه، وجود بستر تحقیقاتی و انجام پژوهش لازم بمنظور برنامه ریزی صحیح و اصولی است که تا کنون در زمینه های اقتصادی این مهم به شکل شمول محور صورت نگرفته است. البته در سال های قبل اقدامات اولیه از سوی اتاق آبادان صورت گرفته بود که برآنیم تا با کمک و همکاری این طرح را به شکل مشترک به سرانجام برسانیم.

ایشان تاکید کرد: وجود اعضای پژوهشگر و نخبه در اتاق خرمشهر همواره به عنوان اهرم مهم در سرعت بخشی به منظور نیل اهداف به شمار میرود و بهره جستن از طرح های تحقیقاتی و پژوهشی مبتنی بر علم و تجربه از سوی اعضا مورد استقبال ما قرار خواهد گرفت.

رئیس اتاق خرمشهر گفت: خدمت رسانی به اعضا و پژوهشگران منطقه از اهداف و برنامه های هیئت رئیسه اتاق به شمار میرود که امیدواریم با پویائی و فعالیت حداکثری مرکز تحقیقات و پژوهش اتاق و با همراهی اعضا به نتیجه مطلوب برسد.

فیصلی در پایان به انتخاب یکی از اعضای اتاق به عنوان پژوهشگر برتر منطقه آزاد اروند در همایش هفته پژوهش اشاره نمود و گفت: انتخاب آقای حمید به عنوان یکی از اعضای اتاق به عنوان پژوهشگر برتر منطقه اتاق را برآن داشت تا ایشان را بعنوان مشاور پژوهش و تحقیقات اتاق منصوب نمائیم تا با کمک ایشان و دیگر اعضای اتاق به اهداف مورد نظر خویش برسیم.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ