صبح امروز هفتمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در دوره نهم با حضور حداکثری اعضا در محل ساختمان این اتاق برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ بررسی وضعیت کمیسیون های تخصصی همچنین آشنائی به اصول و نحوه برگزاری نمایشگاه ها از دستورات ار این نشست بود.

کمیسیون های تخصصی، بازوان اتاق بازرگانی

نائب رییس اتاق خرمشهر ضمن اشاره به نقش مهم کمیسیون های تخصصی در اتخاذ تدابیر و راهکارهای مهم و عملیاتی در رفع معضلات اقتصادی کشور و منطقه بیان نمود: طبق گفته ها و تاکیدات قبلی رئیس اتاق، کمیسیون های تخصصی به عنوان بازوی تحرک بخشی و پویائی اتاق در شاخه های مختلف به شمار میرود. از این رو انتظار میرود که روسای کمیسیون ها ضمن تدوین برنامه های مدون سال های جاری و آینده، با اثر گذاری فزاینده در جهت رفع معضلات اقتصادی منطقه گام بردارند.

جزائری اصل بیان نمود: در دو هفته اخیر کمیسیون های گردشگری و حمل و نقل اتاق با برگزاری نشست هایی گام های مهمی در جهت پویائی و رفع معضلات شاخه های تخصصی خویش برداشتند که رایزنی در جهت عقد تفاهم نامه با هتل ها و مراکز گردشگری، برنامه ریزی و انجام مقدمات لازم در جهت رایزنی به منظور راه اندازی خطوط هوائی منطقه آزاد اروند با کشورهای همسایه و همچنین فراخوان برگزاری دوره میان مدت حمل و نقل از مهم ترین موارد مطرح شده در این هفته بود.

حضور کمیسیون ها در تمامی نشست های تخصصی اقتصادی استان

نائب رئیس اول اتاق نیز ضمن اعلام حضور روسای کمیسیون ها در تمامی نشست های مرتبط با شاخه فعالیتی خویش در استان ، بیان نمود: در این نشست ضمن تصویب مورد فوق ، تاکید شد تا روسای کمیسیون ها با احصای دقیق مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی در نشست های تخصصی کمیته ها و کارگروه های استانی حاضر شده و کمکی به انعکاس و رفع مشکلات فعالان اقتصادی در زمینه های گوناگون نمایند.

سید مصطفی موسوی بیان نمود: همچنین مقرر شد ظرف ماه جاری برنامه های کمیسیون ها به صورت مدون جهت اجرا در ماه های آتی و همچنبن سال آینده به دبیرخانه کمیسیون ها منعکس گردد تا برنامه ریزی جهت اجرای صحیح و درست اهداف و برنامه های اعلام شده صورت گیرد.

ایشان همچنین اشاره نمود: مصوب شد در صورت عدم امکان تداوم فعالیت و برنامه ریزی در هر یک از کمیسیون ها شاخه مربوطه با کمیسیون های مرتبط ادغام تا فعالیت ها با پویائی و جدیت بیشتر و به صورت متمرکزتر انجام گیرد.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ