دپارتمان بین الملل مجمع جهانی دیپلماسی برند با هدف توانمندسازی بنگاه های برتر صادراتی کشور در نظر دارد با همکاری مرکز تجارت بینالمللی ITC-International Trade Center به عنوان نهاد وابسته به سازمان جهانی تجارت (WTO) و کنفرانس تجارت و توسعه ملل متحد (UNCTAD) نسبت به برگزاری رویدادی ویژه و تخصصی در قالب ورکشاپ با هدف آشنایی، معرفی و تسلط بر ابزارهای تجزیه، تحلیل و مطالعه بازارهای بین الملل ITC در مهر ماه ۱۴۰۳ اقدام نماید.
از آنجایی که دسترسی به اطلاعات تجاری و بازار هدف یکی از مهمترین عوامل موفقیت در بازارهای منطقهای و بینالمللی است، مرکز تجارت بین المللی مجموعه ای از ابزارهای آنلاین را برای شفافتر نمودن تجارت جهانی و تسهیل دسترسی به بازارها ایجاد کرده است. این ابزارها فعالان تجاری را قادر می سازند تا فرصتهای صادرات و واردات را شناسایی کنند، نیازمندی های دسترسی به بازار را مقایسه کنند، عملکرد تجارت ملی را ارزیابی کنند و تصمیمات تجاری آگاهانه اتخاذ نمایند .
اطلاعات بیشتر در فایل زیر: