رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در پیامی ، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان را تبریک گفت.

در این پیام امده است:

برخی از روزها، فارغ از دوره و زمان خاصی، همواره در تاریخ کشورها ماندگار می ماند. روزهایی که به واسطه عزت، افتخار، غرور و سریان زندگی؛ در عمیق ترین بخش دفاتر تاریخ، و با قلمی از جنس نور و زر، حک میگردند.

سوم خرداد، روزی از جنس این بخش از تاریخ است، روزی که ایثار، رشادت، ایستادگی، عزت، ماندگاری، افتخار و وحدت را با خون بهایی به سنگینی خون پاک مردانی از خود گذشته و پارسا، به وطن هبه کرد.

خرمشهر، تجلی این غرور است. شهری که زیباترین وجه آزادی،همت و پایداری وطن را در کالبد خویش دارد، اما زیباتر آن است که این شهر، با گذشت بیش از ۴۰ سال از آزاد شده از بند اسارت دست معاندان کشور، نمادی از آبادی باشد. تن این شهر که نماد کشور در قدرت، مقاومت و ایثار است، نباید از زخم جنگ ، خمیده و رنجور می باشد. همت و تدبیری باید تا هر چه زودتر قطار پیشرفت و آبادانی خرمشهر قهرمان، با سرعتی فراوان و در بخش های مختلف اقتصادی، عمرانی، صنعتی و گردشگری به حرکت در آید.

ضمن تبریک این روز عزیز به قهرمانان واقعی آن، شهدای دوران دفاع مقدس، و همچنین شهروندان صبور خرمشهر، امیدوارم در آینده ای نزدیک، تبلوری از تحول،پویائی و تحرک خرمشهر عزیز در عرصه های متلف را شاهد باشیم.

سد مصطفی موسوی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ