دومین نشست هیات نمایندگان اتاق خرمشهر در دوره دهم در فاصله ای کمتر از یک ماه از جاسه نخست و با هدف تعیین ترکیب هیئت رئیسه های کمیسیون های تخصصی و همچنین انتخاب نمایدگان اتاق خرمشهر در هیات نمایندگان اتاق ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر؛ بنا به تصمیم هیات نمایدگان و به جهت تمرکز و حصول نتایج موثر تر، مقرر شد کمیسیون های تخصصی در دوره دهم با موضوعات مشابه ادغام و ضمن کاهش تعداد کمیسیون ها، تمرکز بر فعالیت و کیفیت تصمیمات آنها افزایش یابد .

رئیس اتاق خرمشهر ضمن اعلام خبر فوق، در این باره تصریح نمود: کمیسیون های تخصصی و تشکل های هر اتاق، به عنوان بازوان اصلی و محرک در مسیر پویائی پارلمان های بخش خصوصی به شمار میروند، از این رو و به جهت تحرک هر چه بیشتر این محور از فعالیت های اصلی اتاق خرمشهر، در کمتر از یک ماه از آغاز فعالیت دوره دهم، طی نشستی عناوین کمیسیون ها تعیین و روسای ایشان انتخاب شدند.

سید مصطفی موسوی افزود: بر این اساس تصمیم گرفته شد جهت تدوین برنامه های مدون و همچنین بررسی تخصصی معضلات شاخه های مختلف اقتصاد و ارائه راه های برون رفت از آن ۶ کمیسیون تخصصی اتاق خرمشهر تشکیل شوند تا از طریق برگزاری نشست های منظم و دعوت از کارشناسان حوزه ی خویش ، مشکلات اقتصادی موجود در منطقه اروند را به کمترین میزان لازم برسانند.

بر اساس این گزارش روسای کمیسیون های شش گانه اتاق خرمشهر به ترتیب ذیل انتخاب شدند:

کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع تبدیلی : آقای سعید سلیمانی
کمیسیون توسعه صادرات : آقای عبدالله خالدی
کمیسیون مدیریت واردات، گمرک و حمل و نقل لجستیک: آقای فؤاد کعبی
کمیسیون بازرگانی داخلی: آقای عبدالحسین شجیراتی
کمیسیون سرمایه گذاری، بیمه و بانک، گردشگری و مناطق آزاد : آقای احمد شریفات
کمیسیون صنعت و معدن: آقای سالم جبرزاده


همچنین در پایان این نشست و با اجماع اعضای هیات نمایندگان اتاق خرمشهر؛ جناب آقایان سید مصطفی موسوی، طاهر سلیمانی، محمد حدادیان، محسن حمیداوی، فواد کعبی و فاضل شنیور، با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخبین اتاق خرمشهر در هیات نمایدگان اتاق ایران در دوره دهم برگزیده شدند.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ