صبح امروز اولین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در دوره دهم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق خرمشهر؛ هانی فیصلی در ابتدای این نشست ضمن اهدای اعتبارنامه اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق خرمشهر بیان نمود: شهرستان خرمشهر با توجه به سابقه ی دیرینه و پشتوانه والای تجاری، همیشه می تواند حرفی در خور شایسته در مسائل اقتصادی کشور و همچنین تاثیر در خط مشی رونق منطقه و استان داشته باشد.

رئیس اتاق خرمشهر در دوره های هشتم و نهم افزود: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی همواره باید صدای فعالان اقتصادی باشد و با توجه به وظایف مشاوره ای به سه قوه، همواره نظرات کارشناسی، کاربردی و مثمر ثمر را در حوزه های اقتصادی مختلف ارائه نماید.

ایشان در پایان گفت: مجموعه مدیریتی اتاق خرمشهر، در دوره نهم تمام توان و تلاش خود را در ارائه نظرات تخصصی و موثر و همچنین رفع معضلات فعالان اقتصادی در منصه ظهور گذاشت و امیدواریم این تلاش مورد قبول فعالان اقتصادی قرار گرفته باشد.

در ادامه این نشست اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در دوره دهم ترکیب هیئت رئیسه جدید این اتاق را انتخاب که بر این اساس، آقای سید مصطفی موسوی با تمامی آراء حاضرین در این جلسه بعنوان رئیس اتاق خرمشهر در دوره دهم برگزیده شد.

همچنین آقایان ماجد مطوریان پور، عبود طیبی، طاهر سلیمانی و سید هادی ادریس پور با اکثریت قاطع آرا به ترتیب به عنوان نائب رئیس اول و دوم، خزانه دار و منشی هیئت رئیسه انتخاب شدند.

سید مصطفی موسوی در ادامه این نشست ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیات نمایندگان اتاق خرمشهر گفت: جا دارد از زحمات مدیریت قبل اتاق به ویژه آقای فیصلی در زمان تصدی ریاست اتاق خرمشهر تقدیر نماییم زیرا که تمام توان و تلاش خویش را در جهت بهبود شرایط فعالان اقتصادی منطقه به کار بستند.

رئیس جدید اتاق خرمشهر افزود: امیدواریم در دوره ی دید با تدوین برنامه ی جامع و حمایت فعالان اقتصادی، اهداف ترسیم شده در تعالی و رونق اقتصادی استان و منطقه را به طور کامل پیاده سازی کرده و با بهره از دانش متخصصان و تلاش کادر مدیریتی اتاق، به صورت متناوب رشد و پیشرفت فعالیت های اقتصادی در زمینه های مختلف تجاری، صنعتی، کشاورزی ، سرمایه گذاری و … منطقه را شاهد باشیم.

موسوی تاکید کرد: اتاق بازرگانی به طور ذاتی توانائی و قدرت فراوانی در بهبود فضای اقتصادی کشور را با بهره از تجربیات عملی و نظرات فنی و کارشناسی دارد که می توان این مهم را با استفاده از ظرفیت دیپلماسی خود با دستگاه های اجرائی مختلف به مرحله ی اجرا برساند. ابزاری همچون تشکل ها ، کمیسیون های تخصصی و همچنین شوراهای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اهرم هایی در جهت تعالی اهداف و نیل به آنها است که امدواریم در دوره ی جدید با تلاشی که صورت میگیرد بتوانیم به این مهم دست یابیم.

ایشان در پایان اعلام نمود: از تمامی اعضای اتاق و فعالان اقتصادی استان خوزستان دعوت می کنیم که کنار ما در هیات نمایندگان، راهکارهای برون رفت از شرایط کنونی خرمشهر و‌ استان خوزستان را اعلام نموده تا از طریق مجموعه اتاق خرمشهر اقدام لازم و پیگیری های مستمر جهت رفع معضلات به کار گرفته شود.

پیش از این جلسه، آخرین نشست هیات نمایدندگان دوره نهم اتاق خرمشهر نیز برگزار و از اعضای آن تقدیر شد.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ