پیرو آگهی های چاپ و منتشر شده در شمارههای ۵۶۵۲ ،۵۶۵۶ ، ۵۶۶۰ و ۵۶۷۲ شنبه ۱/۱۱/۱۴۰۱ ،چهارشنبه ۵/۱۱/۱۴۰۱ ، دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ و چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ روزنامه دنیای اقتصاد در خصوص برگزاری دهمین دوره انتخابات اتاقهای بازرگانی سراسر کشور در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ و با استناد به بند ۶/۵ ماده ۵ آییننامه تشکیل و نحوه فعالیت اتاق ایران و اتاقهای شهرستان مصوب شورای عالی نظارت و اصلاحات جلسه ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ شورای مذکور، موارد زیر جهت اطلاع انتخاب شوندگان و رای دهندگان عزیز اعلام میگردد.
۱) فرصت ثبت نام رای دهندگان اشخاص حقیقی تا ساعت ۵۹:۲۳ روز یک شنبه ۱۴/۱۲/۱۴۰۱ تمدید می گردد. نامزدان با مراجعه به آدرس اینترنتی ir.iccima.election://https و تکمیل فرمهای مربوطه و درج توضیحات لازم و بارگذاری اسناد مرتبط، نسبت به ثبت نام جهت احراز اهلیت رای دادن اقدام فرمایند.
۲ )اشخاص حقوقی به شرط “دارابودن حداقل دو سال سابقه عضویت پیوسته یا ناپیوسته و معتبر بودن کارت عضویت تا روز رایگیری (۱۴۰۱/۱۲/۲۰) بدون هیچگونه ثبت نام مجاز به رای دادن میباشند.
۳ )اعضای حقیقی که علاوه بر کارت عضویت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران دارای کارت بازرگانی معتبر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰میباشند نیز به صورت سیستمی فرآیند احراز اهلیت انجام خواهد گردید و نیاز به ثبت نام در سامانه فوق الاشاره را ندارند و در صورت عدم احراز اهلیت، مراتب از طریق پیامک به اطالع ذینفعان خواهد رسید تا نسبت به ثبت نام اقدام نماید. در غیر اینصورت اهلیت نامبردگان محرز تلقی میگردد.
۴ )در اتاق هایی که گروه های چهارگانه به حد نصاب لازم نرسیده اند داوطلبین در اجرای مقررات بند ۴/۳ ماده ۳ اصلاحی آیین نامه و بند۲۶ پاسخ استفساریه شورایعالی نظارت مجازند براساس انتشار این آگهی منطبق با اطلاعیه هیات نظارت مربوطه تا مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ نسبت به تغییر گروه ها اقدام نمایند.
۵ )افزون بر ذینفعان بند )۴ )دارندگان کارت های بازرگانی که واجد پروانه بهره برداری صنعتی، معدنی، کشاورزی می باشند از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ می توانند در اجرای مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ انجمن نظارت به گروهی که دارای پروانه بهره برداری در گروه های موصوف می باشند تغییر گروه نمایند. ضمنا دارندگان کارت های عضویت در گروه های صنعتی، معدنی، کشاورزی در صورت دارا بودن کارت بازرگانی می توانند در گروه بازرگانی در بازه زمانی مذکور تغییر گروه دهند.
۶ )نامزدهای انتخاباتی صرفا در چارچوب شیوه نامه تبلیغات انتخابات مصوب جلسه ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ انجمن که در سامانه اطلاع رسانی انجمن بارگذاری گردیده است مجاز به انجام امور تبلیغاتی می باشند.
۷ )براساس مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ انجمن نظارت بر انتخابات مقرر است، انتخابات به صورت الکترونیک و با استفاده از پایانه های ثابت و مشخص رای گیری مستقر در ایستگاه های رای گیری بصورت رایانه ای برگزار گردد. لذا لازم است رای دهندگان حقیقی ثبت نام و احراز اهلیت شده و دارندگان کارت عضویت شخص حقوقی شخصا با همراه داشتن کارت ملی و اصل کارت عضویت به محل های اخذ رای که متعاقبا از طریق سامانه انجمن و اطالعیه های هیات ها به اطلاع می رسد حضور بهم رسانند. هیچگونه وکالتنامه از اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرفته نخواهد شد.

آخرين مطالب این بخش

0 دیدگاه


    لطفا دیدگاهتان را بنویسید

    copyright2024 Khorramshahr Chamber Of Commerce, Industries, Mines and Agriculture

    کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ